Gå til innhold

Er du herre over ditt domene?

Arctic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har vel såvidt vært innom temaet tidligere i denne tråden, men hva med de som går til nord eller sydpolen? Dårlige wanke forhold ja... :roll:

men de er jo alene og i sovepose

kan jo wanke der da

tenk på halle i hæren 500 andre i samme rom æsj hvis alle wanker

Tenk at denne turen tar 1 mnd da.. og du wanker 30 ganger i soveposen... mm deilig å legge seg i den da...

Lenke til kommentar
Vel, nå har jeg bladd gjennom denne tråden på ca en time, lest hver bidige post og jeg har bare en ting å si: Hele gjengen er syk! Jeg tror jeg elsker dere! :D

Har aldri ledd så godt i hele mitt liv som gjennom denne siste timen!  :woot:

Hehe joda det er et par gullkorn her inne da :p Ingenting galt i å være syk :wink:

Lenke til kommentar
Vel, nå har jeg bladd gjennom denne tråden på ca en time, lest hver bidige post og jeg har bare en ting å si: Hele gjengen er syk! Jeg tror jeg elsker dere! :D

Hehe joda det er et par gullkorn her inne da :p Ingenting galt i å være syk :wink:

Var det jeg ville frem til med setningen "Jeg tror jeg elsker dere! :D" da... :) Takk høyere makter for at jeg ikke er "normal" ... :p

Lenke til kommentar

Var det jeg ville frem til med setningen "Jeg tror jeg elsker dere! :D" da... :) Takk høyere makter for at jeg ikke er "normal" ... :p

Normal, kan da ikke værra noe kjedeligere enn det... Glad for at jeg er den jeg er og ikke som andre... Kult å skille seg noe ut =)

Lenke til kommentar

Normal, kan da ikke værra noe kjedeligere enn det... Glad for at jeg er den jeg er og ikke som andre... Kult å skille seg noe ut =)

Definitivt! :)

Lenke til kommentar

Etter alt jeg har lest på søppel her, så har jeg vel kommet fra til at det er veldig få(om noen) som er normal. Jeg liker så sinnsykt å være "spesiell", jeg har ingen problem med å drite meg ut offentlig, så det blir bestandig gøy å dra ut på byen...

er på drikkinga nå igjen...så stikker ut nå. dere får ha det gøy her :)

Lenke til kommentar

vil bare opplyse folk her om wanking

hørte på radioen i går(nei jeg hører ikke ofte på radio, men radioen på kjøkkenet står alltid på og jeg vill ha meg litt mat)

på radioen var der noe sexologer som pratet om skadene wanking kan gjøre. de sa at man ikke tok noen skade av ronking, uansett hvor mange ganger. men det som var litt skummelt var at man kan bli avhengig og må ronke mange ganger om dagen slik at man ikke får tid til å gjøre andre ting. det blir en på en måte en besettelse som det er vanskelig å komme seg ut av

Lenke til kommentar
Folkens.. jeg har ikke wanka på snart 3 uker.. :woot: .. ser en dame i bikini på tv.. og woooi.. :roll:

:lol: ro an nå!! tenk på at dama på tv egentlig er som hu i shallow hal.. nei..hva heter filmen? hm. ja..

men 3 uker! omg! gale gale unge :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...