SnowDOG_ Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Jeg har ikke masturbert i hele mitt liv, er det verdt å prøve? Yeah right. Anyways har ikke giddet å wanke i de siste 2 dagene. Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 CFD: sånn! nå har jeg drømt drømt drømt! kommer bildet nå? SnowDOG_: når du sier det så har visst ikke jeg heller giddet det i det siste.. det er noe galt her.. jeg føler det på meg! er det fremdeles noen som holder på å holde seg her? utenom K_DoG som aldri wanker..? ehm..magen min lager sinnsykt høye romlelyder :o Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Ingen av dere som har faste partnere? Blir litt kvalm av å lese her. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Ingen av dere som har faste partnere? De er det av oss som ikke svarer her som har det Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Okei.. Savner ikke livet uten kjæreste når jeg leser dette her.. Lenke til kommentar
Term Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Okei.. Savner ikke livet uten kjæreste når jeg leser dette her.. Ingenting galt i dette her da. Helt vanlig diskusjon. Sinnsykt hvor fyllesjuk jeg er. hmmm Klarer ikke holde meg...lol si Happy B-day term.!!!! si det.... lol Lenke til kommentar
Ørjan Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Happy b-day term.!!!! si det....lol Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Ingen av dere som har faste partnere? Blir litt kvalm av å lese her. jeg har Lenke til kommentar
CFD Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Ingen av dere som har faste partnere? Blir litt kvalm av å lese her. jeg har Rart nok... Penta: You know the trade Har btw ikke kamera Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Penta: You know the trade Har btw ikke kamera hahaha jammen! jammen! du skulle jo legge ut bilde i boxer! jeg var ikke med i avtalen!! åååå!! Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Happy B-day term.!!!! si det.... lol Lenke til kommentar
CFD Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Penta: You know the trade Har btw ikke kamera hahaha jammen! jammen! du skulle jo legge ut bilde i boxer! jeg var ikke med i avtalen!! åååå!! Men NÅ er du det Lenke til kommentar
Khazad Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 He he, jeg har fortsatt ikke meldt meg ut. Jeg holder lenge jeg, bare ingen digg jenter legger ann på meg (men der er jeg sikra, det skjer jo ikke ) Ja, ja, noen andre som fortsatt er med? BTW: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=60355 Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Jeg fikk denne linken av en kamerat Heisann Er du en av de guttene som tenner på å være den første for ei jente ? Å ligge mellom beina (f.eks) og vite at du er den første som får æren av å stikke ?den? inn ? Vel, dah er dette den rette plassen for deg... http://home.no.net/jomfru/index.html Hvis dette er seriøst (noe jeg tviler sterkt på), så må hu være den billigste og mest desperate kvinne menneske jeg har hørt om Så hu må være lei av å wanke Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 hahaha jammen! jammen! du skulle jo legge ut bilde i boxer! jeg var ikke med i avtalen!! åååå!! Men NÅ er du det jammen.. tenk om jeg ikke vil da! :wink: kanskje jeg bare vil utnytte deg når du er naiv? kom igjen!!! Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Hvis dette er seriøst (noe jeg tviler sterkt på), så må hu være den billigste og mest desperate kvinne menneske jeg har hørt om Så hu må være lei av å wanke Har sett den før, håper det kommer opp bilder snart Lenke til kommentar
Term Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 hmmm. jo skal bli interesant å se hvordan hun ser ut. Håper hun ikke viser seg å være ei feit ugle med hengebrøst. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 hahaha jammen! jammen! du skulle jo legge ut bilde i boxer! jeg var ikke med i avtalen!! åååå!! Men NÅ er du det jammen.. tenk om jeg ikke vil da! :wink: kanskje jeg bare vil utnytte deg når du er naiv? kom igjen!!! Du tror at du utnytter meg? Tror nok du burde se det igjennom mine øyne jeg.. Men jeg har sagt at jeg ikke har kamera. Selvom jeg har mye jeg vil ta bilde av er det ikke verdt og kjøpe seg et kamera for det Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Fant nettopp ut at den siden er 3 år gammel :lol: http://home.no.net/jomfru/om_henne/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå