Gå til innhold

Er du herre over ditt domene?

Arctic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hmmm jo det spørs... siden det var penta som startet det, så føler jeg det er rett at hun sporer det tilbake  :lol:

JEG som starta? hva! ikke faen! det var faktisk CFD som startet selv! ikke prøv å skuff dette over på meg alså! makan til frekkheter da!

Når det er profft skal dem alltid bruke "Feil entry point.." Det er så forbanna plagsomt siden det er gay metoden.  

Folk som blir banget bakifra mister knipemuskelen etterhvert og det er jo bare en av bivirkningene. Analen kan jo ikke utvide seg på samme måte som vaginaen og dermed er sjansene for skader mye større.

Jeg er for og bruke BIOSèn jeg :D

:grumpy:

Lenke til kommentar

Jeg beklager for dette ,men det er noe som plager meg. Men Gsmart kamera mitt virker ikke (Trodde jeg hadde fikset det ,men nein..) så det blir nok ikke noe av et bilde med det første. Spurte en på skolen om han kunne ta med seg et webcam som jeg kunne ta bilde med da. Får se om han gidder i morra.

Lenke til kommentar
Who the hell is this?

Tror vi traff der  :yes:

Jupp hun heter Emanuelle Chriqui. Drit fin dame spør du meg.

Jeg har et par til fine bilder av hun om hun falt i smak

JEG som starta? hva! ikke kjøss! det var faktisk CFD som startet selv! ikke prøv å skuff dette over på meg alså! makan til frekkheter da!

Ups. trodde det var du som kom inn på finger i rompa tingen. Mulig at jeg var litt trøtt når jeg postet. Sorry uansett da :oops:

Lenke til kommentar
Vell det var ikke jeg som kom med fingern i rompa snakket her altså. (Tror jeg) men jeg tror det er best og slutte og diskutere skjyld at la oss snakke om noe annet.

jeg tror vi er litt skyldige begge to.. men jeg er enig.. la oss snakke om noe annet.. sånt som: hvor blir det av boxerbildet?

jeg trenger det! harke vært domeneherre på flere dager!!

:lol: for de som ikke tok den.. jeg bare tuller ja.. :wink: :roll:

Lenke til kommentar

Penta: Du kan bare drømme nå.. Håper på og låne et kamera i morra :D

Drerling: Bra du bakker meg her :D

§13 I Buckfield, Maine er det en lov som begrenser taxi sjåførenes mulighet til å ta betalt av passasjerene sine. Ingen taxi sjåfør har lov å ta betalt dersom passasjeren har utført seksuelle handlinger med sjåføren på vei hjem fra en nattklubb, eller ett annet sted hvor det serveres alkohol.

Likte denne jeg. Kanskje det er lurt og flytte til statene og bli taxi sjåfør?

Man kan jo bli voldtatt av en mann også ,men det skjer så sjelden at det er jeg villig til og ofre.

Lenke til kommentar

§13 I Buckfield, Maine er det en lov som begrenser taxi sjåførenes mulighet til å ta betalt av passasjerene sine. Ingen taxi sjåfør har lov å ta betalt dersom passasjeren har utført seksuelle handlinger med sjåføren på vei hjem fra en nattklubb, eller ett annet sted hvor det serveres alkohol.

Man kan jo bli voldtatt av en mann også ,men det skjer så sjelden at det er jeg villig til og ofre.

Lenke til kommentar

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...