Wabby Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 da tar han seg ikke i rompa.. så da går han med rips i rompehåra ? :o ahh ... du er ikke man før det lugger når du driter .... Sant det... men man kan jo tørke seg fordet... Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 rips i rompehåra! hahahaha! den har jeg ikke hørt før! neida.. hm.. når han ikke har bilblad så holder han seg.. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 hmm .. dyr tørker seg ikke ... menneske er en dyre art! MOHA! Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 EOD!!!! STOPP MED DETTE! er vel kansje best.. så ikke ditt ekte deg kommer frem Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Eww etter å ha lest om rips i rompehåret så måtte eg finne noe som kunne fjerne de bildene og tankene som svirret i hodet. Anyways: Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Eww etter å ha lest om rips i rompehåret så måtte eg finne noe som kunne fjerne de bildene og tankene som svirret i hodet. Anyways:http://www.vickimarie.com/ass.jpg Tenkte å skrive noe ekkelt til dette bilde og det som har vært nevnt tidligere , men vi prøver å fase vekk og komme over på noe annet :smile: Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 oh! se for dere henne med rips i rompehårene! *gledesdreper* Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 oh! se for dere henne med rips i rompehårene! *gledesdreper* Du stjal tankene mine.... *tankeoverføring* Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Ånei du. Hun er nok glatt barbert så den klarer du ikke å ødlegge. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 18. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2003 Du har for mye hår i ræva, når du legger en lang kabel, og til din store overraskelse ikke finner en dritt i skåla... Tusen takk for bildet SnowDog. Du redder dagen Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Du har for mye hår i ræva, når du legger en lang kabel, og til din store overraskelse ikke finner en dritt i skåla... Tusen takk for bildet SnowDog. Du redder dagen mmmm, da blir det digg å sette seg på en stol eller et sykkelsete etterpå... *Squish* Lenke til kommentar
CFD Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 oh! se for dere henne med rips i rompehårene! DET ER 100% umulig at den damen har det. 110% også hvis det går ann. Det er noe du ikke klare og ødelegge. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 oh! se for dere henne med rips i rompehårene! DET ER 100% umulig at den damen har det. 110% også hvis det går ann. Det er noe du ikke klare og ødelegge. Kansje appelsinhud da... :-p eller kaktus under armene, svette problemer... Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 oh! se for dere henne med rips i rompehårene! DET ER 100% umulig at den damen har det. 110% også hvis det går ann. Det er noe du ikke klare og ødelegge. Kansje appelsinhud da... :-p eller kaktus under armene, svette problemer... is that the best you got?? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Skal vi lage noen regler til denne posten? "Denne tråden er ikke for alle lenger. De som faller ifra får ikke lov og poste mer og folks om ikke har postet på 2 sider får ikke lov og poste mer." Hva synes dere? Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Skal vi lage noen regler til denne posten? "Denne tråden er ikke for alle lenger. De som faller ifra får ikke lov og poste mer og folks om ikke har postet på 2 sider får ikke lov og poste mer." Hva synes dere? teit..... Mer har jeg ikke å si om den saken... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 YESS! Meningen med og poste en slik post var og få diskusjonen vekk ifra Analsnakk. Lenke til kommentar
Blod Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 YESS! Meningen med og poste en slik post var og få diskusjonen vekk ifra Analsnakk. men klarer du å få diskusjonen bort fra analsnakk? Lenke til kommentar
Term Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 hmmm jo det spørs... siden det var penta som startet det, så føler jeg det er rett at hun sporer det tilbake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå