Gå til innhold

Er du herre over ditt domene?

Arctic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
haha!! åh gutter.. dere er så.. hm.. dere har så masse skills!  :D  

alle har lest et eller annet et sted.. ingen må for all del innrømme at de faktisk vet en ting for sure;P nei! IKKE gjør det!  :lol:  

kom igjen! bare innrøm det!! et par av dere har testet det dere sikkert også har lest! en finger i rompa når man wanker :yes:  :woot:  

:lol: *se for seg*   :o  

hm.. jeg har sett for mye cumfiesta i dag..  

lurer på hvor Bob er blitt av.. :roll:

Vel jeg vet ihvertfall at en "god" kompis av meg har prøvd det.

Vi satt på et vorspiel og diskuterte litt, og kom etterhvert inn på ronking. Så skyter han bare rett inn å sier "kom ikke her å si at dere aldri har puttet en finger inn i ræva når dere har ronket".... alle bare så på hverandre og lo i sikkert 10 min i strekk.... needless to say, han har fått høre det et par ganger etter det.

Lenke til kommentar
LoL en finger i rompen er uttelukket. No freaking way. Får innover tiss hvis noe berører endetarmen.  :lol:  :roll: endetarmen, anus, anal, rektum, stjernen, toeren  :roll:

Da er det flere av oss... Kunne aldri tenkt meg å putte en finger i rompa, eneste som skal inn der er evt stikkpiller og da skal jeg faan'me ligger forran døden...

Lenke til kommentar
SirHartge: åh! seff! 1 finger, 2! 3! 4! en hånd! to! føtter! et hode osv! her er det uttestet jah! sure! :lol:

:yes:

da burde du snakke med legen .....

det er ikke normalt ...

hvis ikke du har fått en unge da .... ut feil hull ..... helt feil ...

Lenke til kommentar
rompa skal bare ting komme ut av så

ingen ting skal kome inn der

noen her som har missforstått litt ja

Yup sånt skal det være for gutter.

så du sier at det burde være ulovlig å være homofil?

bare skyte inn her...

Folk kan være så mye homo di vil. Men det ser ut som at det er mest jenter man er opphengt i her og ikke gutter.. antar at ingen er homo her på hw.no (correct me if i'm wrong), så da er det vel like greit å kutte ut å snakke om hvor mye eller hvor store ting man kan putte i rompa...

Lenke til kommentar

FFS! Opera klikka når jeg klikket post og da gikk hele inlegget mitt tapt (Det var ganske langt også). :mad:

Men la oss diskutere noe annet!

Og eneste gangene jeg tar meg i rompen er når jeg sitter på dass med et bilblad..

Lenke til kommentar
FFS! Opera klikka når jeg klikket post og da gikk hele inlegget mitt tapt (Det var ganske langt også). :mad:

Men la oss diskutere noe annet!

Og eneste gangene jeg tar meg i rompen er når jeg sitter på dass med et bilblad..

og hvis du sitter uten et bilblad ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...