Gå til innhold

Er du herre over ditt domene?

Arctic

Anbefalte innlegg

men.. priv chat er priv chat.. jeg skakke dele cybersexen vår med noen jeg kjære! :lol:

Vet nok at det ville ha kommet til og bli endel skuffete personer på forumet da altså. Tror nok du burde beholde den. Vil ikke få Idolstatus her skjønner du... :p

jeg skakke flame deg til døde.. men det er nok fremdeles måte på hvor festlig det er for andre å lese det vi diskuterte da..

DELER av samtalen ja. Tror ikke det ville vært så bra og publisert alt sammen.. Tror riktignok den kunne ha skadet meg mer en deg ,men det er jo bare noe jeg tror da... :p[/b]

:lol: enig.. den hadde nok skadet deg mer enn meg..eller skadet.. vet ikke helt. ok da! kanskje litt!

men idolstatus var vel å ta litt hardt i eller hva? :wink:

I kveld skal man ut!! :D kanskje man finner noen som vil kontrollere domenet sitt! :woot:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

:lol: enig.. den hadde nok skadet deg mer enn meg..eller skadet.. vet ikke helt. ok da! kanskje litt!

Man kan da håpe?

Jeg skal desverre ikke gjøre noe spess idag. Skal jeg ut så blir det bare med fremmedfolk og jeg liker ikke og bli beruset uten noen jeg kjenner. Da kan det fort bli farlig.

Lenke til kommentar

Man kan da håpe?

Jeg skal desverre ikke gjøre noe spess idag. Skal jeg ut så blir det bare med fremmedfolk og jeg liker ikke og bli beruset uten noen jeg kjenner. Da kan det fort bli farlig.

åh! begynner du å fortelle om t-skjorter og bøker? :o *bad* usj!

jeg skal feste med masse russ.. det kan og bli farlig tror jeg..spesielt siden jeg ikke er russ selv..

Lenke til kommentar

Mente bilde. Jeg satt på skolen og var under et kraftig tidspress. Skulle egentlig spille CS ,men jeg snek meg innpå forumet. Var et bilde av en ting som vi slepper og nevne her. (Folk som leser tråden burde jo ha skjønte det da..) Iallefall de som er rimelig oppegående..

Lenke til kommentar

Når det er profft skal dem alltid bruke "Feil entry point.." Det er så forbanna plagsomt siden det er gay metoden.

Folk som blir banget bakifra mister knipemuskelen etterhvert og det er jo bare en av bivirkningene. Analen kan jo ikke utvide seg på samme måte som vaginaen og dermed er sjansene for skader mye større.

Jeg er for og bruke BIOSèn jeg :D

Lenke til kommentar

Folk som blir banget bakifra mister knipemuskelen etterhvert og det er jo bare en av bivirkningene. Analen kan jo ikke utvide seg på samme måte som vaginaen og dermed er sjansene for skader mye større.

Leger er overhodet ikke enig med deg. For og sette det på spissen, er du redd for og gå på dass, fordi det ødelegger ringen?

PS, ingen funny kommentarer her. Jeg har bare lest det :shrug:

Lenke til kommentar

okda. Det er bare noe jeg har hørt.. Men jeg er imot Anal og det er fordi det er Homsemetoden. Hvorfor bruke Analen når man har en bedre mulighet (imo og de fleste andre)

Men analen kan ikke utvide seg like mye som Vaginaen. Så enkelt er det bare. (Det leste jeg i et blad et sted)

Lenke til kommentar

haha!! åh gutter.. dere er så.. hm.. dere har så masse skills! :D

alle har lest et eller annet et sted.. ingen må for all del innrømme at de faktisk vet en ting for sure;P nei! IKKE gjør det! :lol:

kom igjen! bare innrøm det!! et par av dere har testet det dere sikkert også har lest! en finger i rompa når man wanker :yes::woot:

:lol: *se for seg* :o

hm.. jeg har sett for mye cumfiesta i dag..

lurer på hvor Bob er blitt av.. :roll:

Lenke til kommentar

Hmm det er ikke slikt at de som har anal sex_ mister knipemuskel men de som er uheldig og klarer å ryke analmuskelen de vil da slite i hele livet pga av det. Det går vist ikke ann å fikse det og de klarer ikke å kontrollere når de skal på huiteren. Noe sånt har eg hørt fra tv anyways :shrug:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...