PeNtA Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Har dere merket at det noen ganger kan sprute som F... ? Jeg drev og "slappet av" idag. Og siden jeg ikke har wanket på omkring 1uke (Har all "matrialet mitt" på CDèr nå siden jeg bare har 4gig med hardiskplass og siden CDrommen har vært festet til en annen maskin har jeg ikke giddi og stappe den i. ) Så sprutet som F... jeg stod borte ved datamaskinen og klarte og treffe veggen som er over 2.5meter vekke (!!!). Er egentlig litt stolt nå LOL! cfd.. bare en ting å si! du rocker! ojoj! hva skulle man gjort uten slike oppløftninger i hverdagen! men. bare stod du å hang ved pcen og fant ut at: "ey! jeg kan wanke!" og så ble du stående der å gjøre det? eller var det sånn at der var det god plass til å sprute liksom.. ikke noe som stod i veien eller var i fare for å bli truffet? utenom veggen da. det er kanskje mer eller mindre normalt at gutter bare står et eller annet sted å wanker? kanskje bare jenter som ikke stiller seg opp midt på gulvet og "gnir den av" kom ikke på no bra uttrykk :-? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Eg står aldri og wanker ann. Sitter i min sofa/stol ting eller ligger i sengen Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Høres ut som at alle her er noen jævler til å Wanke, :o spessielt CFD. Hva med å arrangere NM i Wanking, har trua på at dere kan score rimelig høyt her Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Høres ut som at alle her er noen jævler til å Wanke, :o spessielt CFD. Hva med å arrangere NM i Wanking,har trua på at dere kan score rimelig høyt her hahaha!! jeg vil være dommer! Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Høres ut som at alle her er noen jævler til å Wanke, :o spessielt CFD. Hva med å arrangere NM i Wanking,har trua på at dere kan score rimelig høyt her hahaha!! jeg vil være dommer! Tenkte du kunne delta jeg Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 hahaha!! jeg vil være dommer! Nei nei du skal være sånn hjelper Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 hahaha!! jeg vil være dommer! Nei nei du skal være sånn hjelper Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 hva! jeg kanke delta, for jeg erke av en typen som spruter liksom.. og.. være hjelper! plz! hva har man cumsluts for? vi leier inn noen slike! FLUFFERS! og så kan vi ha compo i hvor langt man skyter, hvor mye og hvor raskt! eventuelt hvem som ser best ut mens han wanker! jeg MÅ være dommer! Lenke til kommentar
hr. Herr Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 det er kanskje mer eller mindre normalt at gutter bare står et eller annet sted å wanker? kanskje bare jenter som ikke stiller seg opp midt på gulvet og "gnir den av" kom ikke på no bra uttrykk :-? Tja, er vel vanligst å sitte eller ligge et sted, men hender man står også, i dusjen f.eks. Ligger du alltid pent og pyntelig under dyna eller? Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Tja, er vel vanligst å sitte eller ligge et sted, men hender man står også, i dusjen f.eks. Ligger du alltid pent og pyntelig under dyna eller? har ikke noe å si hva jeg gjør.. jeg bare hadde fått intrykk av at det var flest som lå i senga eller satt på en stol liksom.. å stå i dusjen blir helt anderledes enn å stå en vilkårlig plass på et rom liksom.. Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 forum.hardware.no - VI bryter tabuene for deg Onani er jo det mest intime teamet vi har omtrent. Jeg føler vi er på vei inn i en ny dekadent tidsalder her... BRA! Hvorfor drar man pølsa? Er det av fysiske grunner? Eller kanskje av kjærlighet til egen kropp? For min del er den en vane jeg har føler jeg.. En vanlig dag: "Hmm en time til middag.. surfa på hw.no i 2 timer alleredede. Jaja får vel surfe litt p0rn og polere kølla litt" er jeg normal? Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 En vanlig dag:"Hmm en time til middag.. surfa på hw.no i 2 timer alleredede. Jaja får vel surfe litt p0rn og polere kølla litt" er jeg normal? Du er nok like normal som resten av Hw.forum folka, men en tanke som kan deles med resten her. Har hatt noen rare diskusjoner her på jobb noenganger. Er man homo om man suger seg selv ? :o eller er man bare glad i seg selv, egofil <-- noe som heter det ? Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 En vanlig dag:"Hmm en time til middag.. surfa på hw.no i 2 timer alleredede. Jaja får vel surfe litt p0rn og polere kølla litt" er jeg normal? Du er nok like normal som resten av Hw.forum folka, men en tanke som kan deles med resten her. Har hatt noen rare diskusjoner her på jobb noenganger. Er man homo om man suger seg selv ? :o eller er man bare glad i seg selv, egofil <-- noe som heter det ? Det kan kalles Autofil. Auto kommer av latin, som er et litt trasig ord som betyr -selv eller alene om man vil. Har alltid syns det har vært noe pussig med Jan-Erik Larsen. Mest paradiksiale navnet på et program jeg har sett på lenge. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Vell hvorfor skal man ikke stå? Jeg Har prøvd begge deler og funnet ut hva som gir best efekt for meg. Har snakket med dette med andre personer også og de merker det samme som meg. Man varer somregel lenger hvis man står (rett opp eller på skrå).. Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Det er jo selvfølgelig best effekt når man slapper helt av, f.eks i sengen. Du kan jo prøve å gjøre det mens du f.eks jogger deg en tur eller sykler <- *prøvd* Funker dårlig. I beste fall er det farlig for din og andres helse. (holdt på å kræsje ut i skogen ffs ) btw, dette var bare en test! jeg er ikke syk eller noe. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 kan dere si hvor dere skal ha den "compoen" minst 2 månder før .. så jeg kan holde meg LAAANGT borte Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 kan dere si hvor dere skal ha den "compoen" minst 2 månder før .. så jeg kan holde meg LAAANGT borte det der må være løgn du skal bare lade opp du Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 kan dere si hvor dere skal ha den "compoen" minst 2 månder før .. så jeg kan holde meg LAAANGT borte det der må være løgn du skal bare lade opp du Kebab er vel keen på jobben som fluffer tenker jeg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå