Gå til innhold

Er du herre over ditt domene?

Arctic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hm..TG04? hadde vel egentlig tenkt det ja..kanke bryte tradisjonen nå liksom. Men slapp av! ser jeg deg skal jeg ikke røske frem gamle poster om åssen du wanker :wink:

Det er ikke det jeg er redd for. Jeg har fått opplevd så sinsykt mye pepper oppigjennom årene så det gjør ikke så mye. Men hvis noen spør meg om noe som står her om et års tid så kommer jeg nok til og få problemer til og svare..

Jeg er mer bekymret for at jeg kommer til og sitte helt alene og utstøtt fordi jeg har mine metoder til og gjøre diverse ting..

men jeg blir mer og mer redd

Kanskje fordi du finner ut at du henger langt etter i utviklingen om og utvikle mer renslige metoder? :p

Lenke til kommentar

Jeg er mer bekymret for at jeg kommer til og sitte helt alene og utstøtt fordi jeg har mine metoder til og gjøre diverse ting..

åh! stakkar! hvis ingen vil sitte med deg så kan jeg holde plass ved meg..(wohoo! u luckufuck! :wink: ) siden jeg og har en tendens til at folk synes jeg er rar/ekkel.. hadde passet fint inn!

men jah..seriøst.. hm.. jeg tror ikke du trenger bekjymre deg for det.. hele skipet er fult av folk som gjør ekle ting, du blir nok bare en i mengden.. med mindre du finner ut at du vil ta med deg t-skjorta di og vise alle åssen det gjøres da.. da blir det nok litt anderledes :yes:

Lenke til kommentar

Nei fyf... Jeg har hørt nok rykter om hvordan rensligheten på TG var og at Kebab Gud hørte noen mistenkelige lyder de gangene han reiste seg fra stolen sin...

Får bare håpe det blir noe TG04 for meg. Kommer jeg inn på den linjen som jeg håper så kan det nok bli rimelig langt til Vikingskipet.. ,men man kan da håpe..

Lenke til kommentar
Jeg er fortsatt herre over mitt domene, men jeg er ikke helt sikker på om det er en god eller dårlig ting å holde seg i halvannen måned, håper jeg ikke mister sexlysten etter dette :grumpy:

se på nakenbilde av oldermora di etter at hu døde så mister du lysten

Lenke til kommentar

Har dere merket at det noen ganger kan sprute som F... ? Jeg drev og "slappet av" idag. Og siden jeg ikke har wanket på omkring 1uke

(Har all "matrialet mitt" på CDèr nå siden jeg bare har 4gig med hardiskplass og siden CDrommen har vært festet til en annen maskin har jeg ikke giddi og stappe den i. )

Så sprutet som F... jeg stod borte ved datamaskinen og klarte og treffe veggen som er over 2.5meter vekke (!!!). Er egentlig litt stolt nå :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...