Gå til innhold

Er du herre over ditt domene?

Arctic

Anbefalte innlegg

...og jeg vet ikke hva man skal med et ronkehåndkle.. er bare noe jeg har hørt :D

Jeg har ikke et håndkle ,men en Tskjorte. Har egentlig bare prøvd med Tskjorter ,men hvis det er slike myke og fine håndkleder kan vell det være det samme? Skal vell ikke være noe problem og bruke et slikt hardt og vondt håndkle ,men hvorfor skal man utsette seg for (Enda mer) smerte?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

:o omg! man bruker da ikke håndkle til slikt svineri. Engangs ting slik som dopapir eller noe er det eneste som duger. Anyways nå skal eg opp til min søster og svoger for å overnatte til fredag og skal ha ultra mini lan (2pc'r inkludert min) og derfor blir det ikke noe på meg i de dagene men kanskje like greit siden eg skal på big ass party på lørdag. :woot:

Lenke til kommentar
Har ikke wanka siden Torsdag. Skjønner ikke hva som feiler meg. Har jeg mistet lysten? :/

Du har vel mista lysten etter å ha lest dette :o. PeNtA er heldig. tenk seg til å wanke og snu seg å sove :o :grumpy:

Jeg hadde ikke lest threaden da jeg postet det (har sluttet å lese søppel, oppdaget den pga. PoL-E viste den til meg). Uten å ha tenkt noe spes. på det har jeg holdt meg siden Torsdag 24. Men nå når tråden er her skal jeg gå inn for å ikke wanke. Men det er bare wanking jeg holder meg borte fra. Kommer det en frodig og innbydende vagina (:D) til meg tror jeg det blir :yes:

Lenke til kommentar
Vell jeg har 2stk EPOX 8kha+ som jeg ikke bruker. Kan jo prøve og sprute litt på de.. Kanskje ta et bilde etterpå :)

Må få låne meg et kamera iallefall da..

:lol::lol: ja! plz do! men jeg trokke du bør fortelle hva du skal bruke kameraet til.. ikke alle er like villige til å låne vekk tinga sine til folk som wanker på hardware.. vil jeg tro.. personlig ville ikke jeg lånt vekk forskjellige ting til folk jeg viste wanka her og der..

men du hadde brukt t-skjorter.. det jeg da lurer på er.. brukte du den til å wanke med? eller bare til å sprute på?

ikke spør meg why jeg er interessert i å lære dette :roll:

Lenke til kommentar
Vell jeg har 2stk EPOX 8kha+ som jeg ikke bruker. Kan jo prøve og sprute litt på de.. Kanskje ta et bilde etterpå :)

Må få låne meg et kamera iallefall da..

:lol::lol: ja! plz do! men jeg trokke du bør fortelle hva du skal bruke kameraet til.. ikke alle er like villige til å låne vekk tinga sine til folk som wanker på hardware.. vil jeg tro.. personlig ville ikke jeg lånt vekk forskjellige ting til folk jeg viste wanka her og der..

men du hadde brukt t-skjorter.. det jeg da lurer på er.. brukte du den til å wanke med? eller bare til å sprute på?

Jeg tror ikke det er noe bra og wanke med t-skjorta :shrug:

Lenke til kommentar

en ting til.. bare for å få en klarhet i myter og sånn.. har de flester gutter en ronkehåndkle? :o

Nei faen... Og hvor ofte skulle man vaske denne? Nei, dasspapir er oppfunnet :yes:

Samler opp en tre-fire bunter - så kaster jeg de i peisen. Ahh, varmer godt på vinteren :D

Lenke til kommentar

en ting til.. bare for å få en klarhet i myter og sånn.. har de flester gutter en ronkehåndkle? :o

Nei skitt... Og hvor ofte skulle man vaske denne? Nei, dasspapir er oppfunnet :yes:

Samler opp en tre-fire bunter - så kaster jeg de i peisen. Ahh, varmer godt på vinteren :D

og lukter godt også

Lenke til kommentar

For og svare systematisk:

Vell de hovedkortene er ikke i orden da. De har dødd pga at jeg har utført en litt for rå voltmodd og slike ting. Og av kondens. Og en Powersupply som fucket seg litt..

Tskjorten er bare noe man spruter på. Man bruker den bare i 10sek elns.

Og jeg vil ikke vite hvorfor du er intresert i dette. Tror ikke jeg vil like svaret helt altså.

PS. For og si det slik: Skal du på TG04? Tror det kan bli en pinlig opplevelse altså...

Nei skitt... Og hvor ofte skulle man vaske denne? Nei, dasspapir er oppfunnet

Samler opp en tre-fire bunter - så kaster jeg de i peisen. Ahh, varmer godt på vinteren

Vell jeg har prøvd med Dasspapir ,men det er så forbanna tynt. Sjansen for at det kommer noe utenfor er så stor at jeg ikke vil ta sjangsen altså.

Lenke til kommentar

For og svare systematisk:

Vell de hovedkortene er ikke i orden da. De har dødd pga at jeg har utført en litt for rå voltmodd og slike ting. Og av kondens. Og en Powersupply som fucket seg litt..

Tskjorten er bare noe man spruter på. Man bruker den bare i 10sek elns.  

Og jeg vil ikke vite hvorfor du er intresert i dette. Tror ikke jeg vil like svaret helt altså.

PS. For og si det slik: Skal du på TG04? Tror det kan bli en pinlig opplevelse altså...

aha! da skjønner jeg! kun sprute på t-skjorta.. I see..

hm..TG04? hadde vel egentlig tenkt det ja..kanke bryte tradisjonen nå liksom. Men slapp av! ser jeg deg skal jeg ikke røske frem gamle poster om åssen du wanker :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...