CFD Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Men dette er kanskje litt off topic ,men jeg synes den passer bedre her en noen andre steder på forumet. Når dere driver og beføler segselv og føler at det kommer noe. Hva gjør dere da? Jeg stod en gang klar ,men jeg klarte og misse på papiret så klatten føyk veggemellom (Litt overdrevet) og ned på gulvet. Dette er egentlig ikke et så veldig stort problem ,men problemet var det at jeg ikke visste hvor den landet. Kan bare si at jeg stor med en lampe i 40min og så rundt på gulvet.. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 29. april 2003 Forfatter Del Skrevet 29. april 2003 Men dette er kanskje litt off topic ,men jeg synes den passer bedre her en noen andre steder på forumet. Når dere driver og beføler segselv og føler at det kommer noe. Hva gjør dere da? Jeg stod en gang klar ,men jeg klarte og misse på papiret så klatten føyk veggemellom (Litt overdrevet) og ned på gulvet. Dette er egentlig ikke et så veldig stort problem ,men problemet var det at jeg ikke visste hvor den landet. Kan bare si at jeg stor med en lampe i 40min og så rundt på gulvet.. Hva man gjør? Tja, man har som regel en runkerull man kan låne litt papir fra før man starter. Men joda, det skjer jo sånne små uhell fra tid til annen. Det er ikke bare du som har krøpet rundt på gulvet etter den forsvunnede klatt... Tips hvis du har teppegulv: Rull ut et tynt lag med tørkepapir. Stryk så hånden over papiret. Hvis det er noe "fuktighet" så går det igjennom papiret, og du har lokalisert flekken 8) Lenke til kommentar
CFD Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Vell nå har jeg kommet med en løsning. Du har en gammel tskjorte som du aldri bruker. Plasserer den forran penishodet og lar den få støyten. Mamma lurte på hvorfor jeg ikke tok på meg den tskjorten siden den ligger borte i en krok her på rommet.. Jeg kan bare si at jeg kom med en god bortforklaring.. Mener du at jeg skal ta på dritten? Nei så desp er jeg F... ikke. Har aldri gjort det og vil ALDRI gjøre det... Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 mere info = mere gøy! keep it comin' Lenke til kommentar
lperik Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Mener du at jeg skal ta på *spermen? Nei så desp er jeg F... ikke. Har aldri gjort det og vil ALDRI gjøre det... n00b! Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 30. april 2003 Forfatter Del Skrevet 30. april 2003 n00b! Agreed! Hvis man ikke tåler sin egen juice er man pinglete. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Trodde det ikke var så forferdelig å få klatten i hånden. Har da alltid dopapir klar men det hender det er eg bommer og får den i hånden eller noe. Btw hvis eg har holdt meg lenge da må eg være obs siden det er mye trykk der Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Men dette er kanskje litt off topic ,men jeg synes den passer bedre her en noen andre steder på forumet. Når dere driver og beføler segselv og føler at det kommer noe. Hva gjør dere da? Jeg stod en gang klar ,men jeg klarte og misse på papiret så klatten føyk veggemellom (Litt overdrevet) og ned på gulvet. Dette er egentlig ikke et så veldig stort problem ,men problemet var det at jeg ikke visste hvor den landet. Kan bare si at jeg stor med en lampe i 40min og så rundt på gulvet.. jeg tror jeg er glad jeg ikke har dette problemet.. hm.. det går jo rykter om at jenter kan sprute de og, og de fleste har vel sett diverse filmer som beviser dette..(nei.. jentene tisser ikke) men jeg trokke det er helt average å squirte rundt forbi hvis du er chick.. hm.. jeg tror jeg skal annse meg som heldig nå, siden jeg bare kan wanke (ja jeg kaller det wanke for begge kjønn), og snu meg på siden å sove jeg lurer på en ting though.. hvor langt er det "normalt" at tingene deres setter avgårde? hvis dere ikke sikter på papiret liksom.. noen som har no rekorder? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Hw.no --> Søppel - Din beste kilde for seksualopplysning i hele norge Vell jeg kan bare snakke om meg personlig ,men det avhenger av hvor lenge det er siden forrige gang. Jeg har ikke målt men jeg tipper omkring 1meter i snitt. Pleier ofte og ha noe som stopper det litt før det da. Kjenner en kamerat som sa dette til meg: Ikke sett deg der! Jeg satt og wanket og jeg tror det landet noe der. Så tenkte han litt og sa: "Bare ta det med ro ,den føyk over sofaen , og jeg har tørket det vekk med dasspapir" jeg vet ikke helt hva jeg skulle si jeg... Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Har ikke wanka siden Torsdag. Skjønner ikke hva som feiler meg. Har jeg mistet lysten? :/ Lenke til kommentar
PoL-E Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Ja si det, selv er det vell 3-4 uker siden det skjedde noe på den fronten Lenke til kommentar
CFD Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Har dere fri oppe på voss for tiden nåda? Siden dere absolutt driver og snakker over forumet? Lenke til kommentar
PoL-E Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Har dere fri oppe på voss for tiden nåda? Siden dere absolutt driver og snakker over forumet? Ikke fri nei,, men vi er såpass rebelske att vi forumerer i timen Lenke til kommentar
CFD Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Dere er virkelig tøffe altså. Gå på IKT og forumere i timen. Men ikke la oss messe opp denne tråden. Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Kjenner en kamerat som sa dette til meg: Ikke sett deg der! Jeg satt og wanket og jeg tror det landet noe der. Så tenkte han litt og sa: "Bare ta det med ro ,den føyk over sofaen , og jeg har tørket det vekk med dasspapir" jeg vet ikke helt hva jeg skulle si jeg... *se for seg* oj! jeg kan jo forsåvidt si at jeg selv har vært vitne til at det skyter hit og dit.. tilogmed siktet feil en gang.. stakkars fyren.. jeg holdt på å ta headshot på han.. med hans egen..hm.. kanon? :oops: da vart'n skremt jah! en ting til.. bare for å få en klarhet i myter og sånn.. har de flester gutter en ronkehåndkle? :o Lenke til kommentar
ZoRaC Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 jeg kan jo forsåvidt si at jeg selv har vært vitne til at det skyter hit og dit.. tilogmed siktet feil en gang.. stakkars fyren.. jeg holdt på å ta headshot på han.. med hans egen..hm.. kanon? :oops: da vart'n skremt jah! :lol: Synes jeg ser for meg trynet hans! en ting til.. bare for å få en klarhet i myter og sånn.. har de flester gutter en ronkehåndkle? :o Jeg har ikke det... Lenke til kommentar
lperik Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 en ting til.. bare for å få en klarhet i myter og sånn.. har de flester gutter en ronkehåndkle? :o Nisj, hva skal man med det? Må da klare å være mann nok til å få litt utover seg selv, om man ikke har noe annet rundt seg som kan brukes that is.. (ala do,tørkerull,damer,selvangivelser :oops: osv) Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 en ting til.. bare for å få en klarhet i myter og sånn.. har de flester gutter en ronkehåndkle? :o Nisj, hva skal man med det? Må da klare å være mann nok til å få litt utover seg selv, om man ikke har noe annet rundt seg som kan brukes that is.. (ala do,tørkerull,damer,selvangivelser :oops: osv) jeg håper du leverer selvangivelsen etterpå! nice signatur! nesten som den ungen på 14 månder som hadde fått.. bare at din signatur blir litt mer avansert enn et håndavtrykk! og jeg vet ikke hva man skal med et ronkehåndkle.. er bare noe jeg har hørt Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Har ikke wanka siden Torsdag. Skjønner ikke hva som feiler meg. Har jeg mistet lysten? :/ Du har vel mista lysten etter å ha lest dette :o. PeNtA er heldig. tenk seg til å wanke og snu seg å sove :o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå