Gå til innhold

Er du herre over ditt domene?

Arctic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tipper alle i som har skrevet i denne tråden er jomfruer alle sammen, bortsett fra cfd, kebab og meg da :D

Hehe, det var det du som brakte på banen - trenger ikke vite hvorfor :lol:

--------

Og så kveldens statusrapport: Null problemer her. Har ikke behov for å sette voksenlåsen på parabolen engang. Men ny vurdering på akkurat det i morgen...

Lenke til kommentar
Jeg har dårlig kontroll på meg selv, har dame så det blir nok ikke noe påmelding for min del. Men lykke til :D

hehe, ja hadde vært kjipt gjort ovenfor samboen om jeg hadde blitt med på no sånnt.. Særlig når hu er på byen idag og kommer hjem go å brisen etterpå :D

Men stå på gutter! og jenter om dere blir med :yes: Må nesten holde et øye på denne posten og se hvem som går av med seieren! I seinfeld var det vel en pengepremie, hva går til vinnern her?

Lenke til kommentar

Status Rapport: 06.04.2003 klokken 02:33 - SnowDOG_: Eg kjenner at det kribler der nede hver gang eg ser sexye kvinner på tv. Det som gjør det hele verre er at eg ikke har fysisk aktivitet pluss at hele veddemålet får meg liksom til å fokusere etter damer og kåthet. Skal nok klare det frem til imorgen men det ser ut som at eg allerede har gitt opp da eg har planer om å tukle med meg imorgen når morrabrødet ankommer. Skal prøve å ta meg en dusj så tidlig så mulig. Gi meg styrke!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...