Gå til innhold

Er du herre over ditt domene?

Arctic

Anbefalte innlegg

men goebbles har ganske bra forsprang da.. typisk..

:woot::woot: jepp, dag 22 nå, still going frightening strong :-?

Har en teori... :D Kanskje presset har blitt så stort, at sæd har lekket ut, trukket opp i hjernen, å lammet lyst-modulen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er litt redd for penta nå. Altså hun har holdt seg lenge nå og hun har ikke fått seg noe på lenge heller. Hun har kåtet opp nerdene her på forumet og hun skal treffe de i tg. Konklusjon er at hun muligens sprekker der borte og velger seg en av de nerdene fra forumet. :x NOoooo!!

Lenke til kommentar
Er litt redd for penta nå. Altså hun har holdt seg lenge nå og hun har ikke fått seg noe på lenge heller. Hun har kåtet opp nerdene her på forumet og hun skal treffe de i tg. Konklusjon er at hun muligens sprekker der borte og velger seg en av de nerdene fra forumet.  :x NOoooo!!

:lol: Kan hun ikke det da? Eller blir du sjalu kanskje?

Lenke til kommentar

Bare for å ta motet fra dere, har klart 20 ganger bare på én kveld. Slå DEN!!!!! :woot:

Men ellers så er jeg en av de uheldige som kom ca. 5 min for seint til billeter til TG :evil::evil::evil::evil::evil::evil:

Dag 7 nå for meg. Kanskje en idé å lage ei liste med de som ligger best ann?

Hmm. kom på en ting. D er ingen måte for oss ærlige å sjekke om alle de andre snakker sant når de sier de holder seg..... :shrug:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...