Arctic Skrevet 11. april 2003 Forfatter Del Skrevet 11. april 2003 Jeg tenker tilbake på det som er inspirasjonen til denne threaden. Den seinfeld episonen(e) hvor de tok for deg dette, hvordan sluttet den??? (ALLE RØYK, tror jeg) Selvfølgelig røyk dem etter noen dager. Vi skal jo ikke i kloster her! Bare en pause I den siste episoden (da de havnet i fengsel) avslørte George at han jukset! ---- Går greit her, men det er hardt om morgenen... Snart 9 dager ---- Begynner å syns synd på Goebbels (skrivefeil ja) Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Begynner å syns synd på Goebbels (skrivefeil ja) He he, takk for omtanken, går som smurt her.. klart, det hadde jo vert digg... men men.. Satser ikke på og klare meg over påske. Mange folk (damer) det er lenge siden man har sett, mye festing og hjemme alene hele uka (nachspiel).. men men, jeg runder jo tross alt 21 dager til søndagen da, så jeg er stor-fornøyd.. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 12. april 2003 Forfatter Del Skrevet 12. april 2003 Hvis jeg holder kvelden, blir jeg overrasket Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Åssen går det med dere, har noen av dere sprukket? Lenke til kommentar
smetho Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Hvis jeg holder kvelden, blir jeg overrasket Å? Noen nytt som har skjedd? Eller er du bare litt ekstra skitten i tankegangen idag? Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 JEg har fortsatt holdt meg, dama har mensen eller Lenke til kommentar
lperik Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 dama har mensen eller gjør det noe da Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Har holdt meg eg men eg har på følelsen at dere ikke tror meg Anyways meget trolig på at eg sprekker inatt. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 12. april 2003 Forfatter Del Skrevet 12. april 2003 Hvis jeg holder kvelden, blir jeg overrasket Å? Noen nytt som har skjedd? Eller er du bare litt ekstra skitten i tankegangen idag? Ingenting har skjedd ennå, men tankegangen... Ikke ekstra skitten, men ekstremt skitten... og 8) på en gang Lenke til kommentar
smetho Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Hvis jeg holder kvelden, blir jeg overrasket Å? Noen nytt som har skjedd? Eller er du bare litt ekstra skitten i tankegangen idag? Ingenting har skjedd ennå, men tankegangen... Ikke ekstra skitten, men ekstremt skitten... og 8) på en gang Hehe, gris.... Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 12. april 2003 Forfatter Del Skrevet 12. april 2003 Har holdt meg eg men eg har på følelsen at dere ikke tror meg Jeg tror deg Anyways meget trolig på at eg sprekker inatt. Det tror jeg og Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 12. april 2003 Forfatter Del Skrevet 12. april 2003 Hehe, gris.... gris sjøl Hva gjorde du i dag? Sto opp, runket, og oppdaget at du ikke hadde noen plasser å la satsen gå, så du sendte den i en kaffekopp, og la den i oppvaskmaskinen etterpå? Lenke til kommentar
smetho Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Hehe, gris.... gris sjøl Hva gjorde du i dag? Sto opp, runket, og oppdaget at du ikke hadde noen plasser å la satsen gå, så du sendte den i en kaffekopp, og la den i oppvaskmaskinen etterpå? Ka faen, kor e kameraene hen?? :oops: Men nå må ikke du tenke for mye på mine runkevaner....kan jo være det blir for mye for deg Lenke til kommentar
lperik Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Men nå må ikke du tenke for mye på mine runkevaner....kan jo være det blir for mye for deg Om Artic ikke klarer å holde seg og må polere balltreet ved å tenke på dine runkevaner bør han vel kanskje revurdere å forandre til en mannlig avatar istedet? :smile: Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 12. april 2003 Forfatter Del Skrevet 12. april 2003 Om Artic ikke klarer å holde seg og må polere balltreet ved å tenke på dine runkevaner bør han vel kanskje revurdere å forandre til en mannlig avatar istedet? :smile: Korrekt observert Ikke behov for å skifte verken fil eller avatar Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 dama har mensen eller gjør det noe da Er så messy :wink: Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Gjøre det i dusjen? Har gjort det en del ganger, er ikke alltid vi klarer å holde oss Men nok om det. Lenke til kommentar
grandiosa Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 jeg er med......... skal vi se. jeg begynte vel da i går.... eller . ja det stemmer. det blir hmmmm 1 dag + idag =hmmmm 2 ja 2 hvem leder? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå