CFD Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Hehe, CFD, Du trenger ikke å bli irritert Du må innrømme du hadde noen uheldige poster så jeg bare satte dem isammen og fikk den konkusjonen. Sa aldri jeg hadde rett da Men, men - er ikke her for å bedømme jeg Hehe. alt hardware.no inneholder! Vell du har rett der. Jeg tenker ikke akkurat så mye for jeg poster noen ganger. Men jeg håper folk har forstått det nåda.. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Bare for og opplyse dere litt: Jeg gjør det bare alene nå altså... Men før? .... med deg ? Neineinei. .. Vell vi glemmer fortiden. Det er ganske lenge siden så det har jo ingenting med nuet og gjøre.. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Bare for og opplyse dere litt: Jeg gjør det bare alene nå altså... Men før? .... med deg ? Neineinei. .. Vell vi glemmer fortiden. Det er ganske lenge siden så det har jo ingenting med nuet og gjøre.. da så .. man kan liksom begynne å lure litt Lenke til kommentar
CFD Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Dere må huske at det er DERE som har tenkt slike tanker. IKKE JEG.. Men nå er det vell denne historien over.. Foresten så er det kjedelig og være herre over sitt eget domene. Man kan være mye mere avslappet viss man ikke det Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Off topic: Penta: Er du go i cs? Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Off topic: Penta: Er du go i cs? hm.. nope.. not anymore! jeg liker å tro at jeg rocka max før though Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 hva handler denne tråden om egentlig? gidder ikke lese! Lenke til kommentar
smetho Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 hva handler denne tråden om egentlig? gidder ikke lese! Runking. Eller, lack of it. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 er jo fint det da .. regner med at folka på forumet produserer gjennomsnittlig 100 liter++ av sperm omdagen pga runking ... (AHHHHH! MENTALT BILDE!!!!!) Lenke til kommentar
allyse Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Runking. Eller, lack of it. Til Kebab GUD: Slik du kan lese, så er det altså ingenting som gjelder deg Lenke til kommentar
vegge Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Er man ute av konkurransen hvis man en vakker vårdag våkner fra skjønnhetssøvnen og ufrivillig innser at junior har vært naughty i løpet av natta..? "Kjøre skinnheisen, mastrubere, runke, you name it" er naturlig og sunt, right? Så hvorfor holde seg vekke fra det? PS. Jeg har ikke signet inn i konkurransen og vet ikke om jeg kommer til å gjøre det heller.. Hmm. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 10. april 2003 Forfatter Del Skrevet 10. april 2003 Er man ute av konkurransen hvis man en vakker vårdag våkner fra skjønnhetssøvnen og ufrivillig innser at junior har vært naughty i løpet av natta..? Hva mener du med naughty? At den er stiv som en tømmerstokk er jo lov. Skulle bare mangle. (begynner snart og få problemer med å komme seg ut av dusjkabinettet... ting henger seg litt opp i det jeg går ut døra) Det er cum og/eller høydepunktet som ikke er lov. Så våkner du opp med en våt flekk, da er du _ute_ Lenke til kommentar
vegge Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Heh.. jeg har full kontroll om dagen. Om natta er det ikke jeg som styrer tankene, så det blir litt opp til tilfeldighetene hvor lenge jeg hadde klart meg. Men seriøst Arctic, begynner du virkelig å få abstinenser? Bare gått ei uke, right? Men jeg joiner ikke konkurransen. Var uten alkohol & runking de første 45 dagene av 2003, så jeg kan hvis jeg vil! Ellers er jeg overrasket over at jeg i det hele tatt svarer på en slik tråd her på Internett hvor alle (ocsh.., venner, familie) kan lese. Swiiit! Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 10. april 2003 Forfatter Del Skrevet 10. april 2003 Men seriøst Arctic, begynner du virkelig å få abstinenser? Bare gått ei uke, right? Både ja og nei. De første 2 dagene var faktisk verst(så langt) og så hadde jeg en forferdelig hard kneik i morrest. Men det har gitt seg nå, og jeg er ved godt mot Ellers merker jeg ikke så mye, annet en jeg legger meg tidligere Ikke så mye nattsurfing nei. Og vær 100% sikker på at dette er en seriøs tråd. Det kan du ta mitt ord på. Mulig med litt useriøst innhold her og der... men The Contest lever videre! Lenke til kommentar
fondus Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 I går meldte jeg meg nærmest ufrivillig ut fra konkurransen nærmest ufrivillig? forklar Fikk ikke sove. MTP denne threaden lå jeg fra 23.00 til 00.30 og prøvde å få sove, men det gikk ikke så jeg måtte bare gjøre det siden jeg hadde en viktig prøve i dag Kommer ikke til å melde meg inn på nytt. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Huff idag har eg sovet så lite at ronking er utelukket. Ahhh kor mange dager har eg holdt meg mon tro? Edit: Omg kor mange skriveleifer Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Går helt fint enda. Skal legge meg tidlig idag så noe jerking blir det ikke. Kem har røket i det siste? Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Jeg har mistanke om at du har runka noe sykt Snowdog . Sitter du her å juger? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Nei faktisk ikke. Har tenkt å holde meg til imorgen siden eg da har bursdag men eg får ikke ronket før etter at eg har komt hjem fra byn. Unless eg møter en dame da. Men ærlig eg har ikke jerket den. Lenke til kommentar
Khazad Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Jeg tenker tilbake på det som er inspirasjonen til denne threaden. Den seinfeld episonen(e) hvor de tok for deg dette, hvordan sluttet den??? (ALLE RØYK, tror jeg) En liten oppmuntrung til dem som sliter litt... P.S.: 4 dager and still going strong Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå