SnowDOG_ Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Hehe anyways eg har holdt meg idag og. Det verste er at eg ikke tenker på det engang. Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Hehe anyways eg har holdt meg idag og. Det verste er at eg ikke tenker på det engang. Hvorfor poster du her da? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 det er mer min prinsippsak at man wanker ikke på tg.. får da være måte på.. jaja .. er jo bare tapere som gjør det da .. såså Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Hehe anyways eg har holdt meg idag og. Det verste er at eg ikke tenker på det engang. Hvorfor poster du her da? Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 9. april 2003 Forfatter Del Skrevet 9. april 2003 Det går greit her og. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Dere jukser sikkert! Vært inne på www.herregud.com og kjøpt noen av de tingene der.. Men jeg har aldri engang tenkt over noe slikt Kdog. Det har riktignok skjedd at noen har klatret inn på doen hvor jeg stod og dryppet litt i toalettskålen. Jeg klikka helt og det kom litt sprut rundt i den lille avluken hvor jeg stod og dryppet. (Brukte lang tid for og finne et litt fint ord..) Og han som gjorde det angret på at han gjorde det altså... Lenke til kommentar
fondus Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 4 dager på meg nå.. begynner å kjenne det oftere og oftere. skal jeg være glad eller trist, sur på meg selv? Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 JEg har holdt meg siden mandag :oops: Det blir ikke wanking på TG for min del, men det skal bli godt å komme hjem å få litt kos vertfall 8) Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Nå har jeg nettopp kommer fra byen.. Hatt noen kalde pils, spist chillinøtter og kost meg... Og nå er det kun en ting som frister... Ja dere tenker nok Wancking der ja... Men NEI, er nok seeeenga... Sove som faaaan ! ehhehe..... natt - i - natt ja... Lenke til kommentar
fondus Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 I går meldte jeg meg nærmest ufrivillig ut fra konkurransen Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 I går meldte jeg meg nærmest ufrivillig ut fra konkurransen nærmest ufrivillig? forklar Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 /me har holdt meg unna "minste" mannen inatt og. Eg tror at eg denne gangen skal klare å nå ganske langt. Lenke til kommentar
Khazad Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Jeg må faktisk si at dette må være den mest interessante diskusjonen på hele hadware.no. KEEP UP THE GOOD WORK (sikter til deg arctic ) P.S.: Uannz hva dere sier, kan noen poste en link til den filmen? (fingrin@tg02) Å gidd å ødelegg for oss andre med fantasi og si at det bare er tull........ Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Tror ikke du finner den på en side. Eg fant den i DC Lenke til kommentar
ZoRaC Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 lett å se at hun klør seg på magen. teit å drite en jente ut for ingenting, typisk fjortisnerder. Hvis jeg ikke tar helt feil måtte vel hu jenta dra hjem etter noen timer? Folk kom med slibrige kommentarer når de passerte plassen hennes og på IRC... Han som filma og la det ut ble vel kasta ut fra TG? Hun kunne jo faktisk anmeldt ham for ærekrenkelse (eller hva det nå heter)... Er ikke kult når folk gjør sånt! Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 lett å se at hun klør seg på magen. teit å drite en jente ut for ingenting, typisk fjortisnerder. Hvis jeg ikke tar helt feil måtte vel hu jenta dra hjem etter noen timer? Folk kom med slibrige kommentarer når de passerte plassen hennes og på IRC... Han som filma og la det ut ble vel kasta ut fra TG? Hun kunne jo faktisk anmeldt ham for ærekrenkelse (eller hva det nå heter)... Er ikke kult når folk gjør sånt! du har helt rett.. den stakkars jenta reiste hjem.. sinnsykt teit av folk å ødelegge TG for andre mednerder.. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 lol@fingre jenta . Tror jeg hadde den filmen, men jeg sletta den så jeg ikke blir anmeldt for barnepr0n 8) Lenke til kommentar
allyse Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Syntes det er direkte dumt å laste ned og fortsette flommen av den uheldige filmen. Tenk på den stakkars jenta. Ja, hun klødde seg på magen, men kåte nerder kan gjøre en skolebok sexy om de legger litt sjel i det... Slutt å spre denne filmen! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Hva?? så den er ekte? Lastet den ned fra hw.no's hub forrige dagen men eg trodde det bare var noe folk som køddet seg liksom? Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 lett å se at hun klør seg på magen. teit å drite en jente ut for ingenting, typisk fjortisnerder. Hvis jeg ikke tar helt feil måtte vel hu jenta dra hjem etter noen timer? Folk kom med slibrige kommentarer når de passerte plassen hennes og på IRC... Han som filma og la det ut ble vel kasta ut fra TG? Hun kunne jo faktisk anmeldt ham for ærekrenkelse (eller hva det nå heter)... Er ikke kult når folk gjør sånt! du har helt rett.. den stakkars jenta reiste hjem.. sinnsykt teit av folk å ødelegge TG for andre mednerder.. Egentlig besynderlig. Jenta koste meg seg selv liksom, who cares? Dessuten så synes jeg hånda er merkelig høyt oppe på magen hennes, dog er det sjeldent jeg klør meg på magen med slik rotasjon på handen. Anyways, er bare på et slikt sted noe sånn kan utvikles til noe så stort, hadde ei dame i vennekretsen min fingra seg på en tur eller noe slikt, så hadde vi jo ikke hengt ho ut, langt ifra, nærmest tvert imot. Minner mest om konfirmasjons-leir tilstander. Btw 19 days and still counting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå