Jarbra Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 (endret) Jeg prøvde å leve uten å ta på meg selv, men det begynte etterhvert å lukte pga. manglende vask. Endret 9. august 2005 av Jarbra Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Kabump! *nynne* *I thouch myself...* Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 jeg kunne ønske denne tråden kunne gått tilbake til å diskutere privatlivet til penta ... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Hm, ja, lenge siden hun har postet her gitt. Lenke til kommentar
atticus Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 I second, third and fjerd that! Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Ahaha, denne tråden eksisterer fortsatt? Husker den fra de første månedene mine her på forumet...det forum.hw.no trenger er en "Forum of fame"-seksjon hvor alle de beste trådene blir lagret for ettertanke. Denne er en god kandidat, og jeg kan tenke på flere andre som ville passet inn også. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Har aldri hatt det så morsomt som i denne tråden. Jeg har aldri wanket så mye som jeg leste i denne tråden.. Dere ser meg rett og slett vokse opp i denne tråden. Fra å være en gutt som er usikker på segselv til en gutt som først fikk seg dame.. også ronket han enda mer Men.. that time is long gone now.. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Jeg kan bli med Tenkte på seinfeld med en gang jeg så hva det handla om :!: Lenke til kommentar
kremt Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Jaujau, hvordan går det her da gutter? Lenke til kommentar
Siomir Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 (endret) Rart det her...en sånn har jeg vært med på før en kompis av meg kom seg opp til hele 108 dager.....LOL111oneone må si det var vanskligere enn " ikke barbere seg" konkuransen...fullskjegg ftw!! Endret 29. august 2006 av Sk8on Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå