Gå til innhold

Er du herre over ditt domene?

Arctic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
idioti på høyt nivå.

Nå tror jeg det er noe du missforsto. :)

Btw, er kanskje gått en uke uten noe som helst..og jeg har ikke en gang lagt merke til det. Får'n si!

Tingen er, når det gjelder saker som denne, at man kan tro det har gått en uke etter et par dager.

:p

Endret av rlz
Lenke til kommentar
Zyklon: er det ikke litt kjipt da? synes du det er bra at du "slipper" å bli kåt? ettersom det er så fælt mener jeg... :ermm:

De negative onani-vibbene er eliminerte. Nå oser jeg av selvtillit og egoet mitt er mer oppblåst enn noensinne :thumbup:

Haha, det kommer til å skyte ut en voks-pil når jeg "sprekker" :D

Lenke til kommentar
Zyklon: er det ikke litt kjipt da? synes du det er bra at du "slipper" å bli kåt? ettersom det er så fælt mener jeg...  :ermm:

De negative onani-vibbene er eliminerte. Nå oser jeg av selvtillit og egoet mitt er mer oppblåst enn noensinne :thumbup:

Haha, det kommer til å skyte ut en voks-pil når jeg "sprekker" :D

:!:

Jeg ville ryddet før du pakket opp gaven din. :p

*grøsse*

Det kan bli en grisete affære.

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Dette var en fin bump.. Kanskje vi burde sende PM`s til de gamle folka nå? Det er dog flere ting som er forskjellig.. Jeg er ikke forelsket og mange har sluttet på forumet.. :no:

La denne tråden dø ut.. Hvis dere vil lese litt om hvordan forumet var før så er det bare å lese bakover :p

Lenke til kommentar
Hvis dere vil lese litt om hvordan forumet var før så er det bare å lese bakover :p

Eventuelt la være om dere ikke vil ha skumle mareritt om CFD.

hehe.. jeg trodde du likte kroppen min jeg! Kanskje jeg burde slutte med å sende nakenbilder til deg? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...