Dr.X Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 idioti på høyt nivå. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 idioti på høyt nivå. Nå tror jeg det er noe du missforsto. Btw, er kanskje gått en uke uten noe som helst..og jeg har ikke en gang lagt merke til det. Får'n si! Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Zyklon: er det ikke litt kjipt da? synes du det er bra at du "slipper" å bli kåt? ettersom det er så fælt mener jeg... Lenke til kommentar
rlz Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 (endret) idioti på høyt nivå. Nå tror jeg det er noe du missforsto. Btw, er kanskje gått en uke uten noe som helst..og jeg har ikke en gang lagt merke til det. Får'n si! Tingen er, når det gjelder saker som denne, at man kan tro det har gått en uke etter et par dager. Endret 14. desember 2004 av rlz Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Zyklon: er det ikke litt kjipt da? synes du det er bra at du "slipper" å bli kåt? ettersom det er så fælt mener jeg... De negative onani-vibbene er eliminerte. Nå oser jeg av selvtillit og egoet mitt er mer oppblåst enn noensinne Haha, det kommer til å skyte ut en voks-pil når jeg "sprekker" Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Zyklon: er det ikke litt kjipt da? synes du det er bra at du "slipper" å bli kåt? ettersom det er så fælt mener jeg... De negative onani-vibbene er eliminerte. Nå oser jeg av selvtillit og egoet mitt er mer oppblåst enn noensinne Haha, det kommer til å skyte ut en voks-pil når jeg "sprekker" :!: Jeg ville ryddet før du pakket opp gaven din. *grøsse* Det kan bli en grisete affære. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 En måned. Dette er ikke til å tro. Jeg går ikke rundt og er kåt lengre engang. Selvtilliten er på topp! Jeg ER herre over mitt domene! Vet hva jeg skal gi meg selv i julegave Satan. Respekt. Du er ikke aseksuell eller noe da? Lenke til kommentar
Hr Kotelett Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Har holdt meg i 5 uker før, var en stressendes 5 ukers periode i militæret omgitt av gutter så og si 24/7, så lysten var ikke det største.. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Hm, kanskje jeg skulle slenge meg med? -Jauda, har et mål om å holde meg til fredag (fra idag, mandag) Uff, det blei vel fra tirsdag Ojsan, sprakk den fredagen ja... Og dagene etterpå... Og de etter der igjen også Lenke til kommentar
CFD Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Bump! Dette var tråden hvor jeg beskrev mine ronkevaner og at jeg fikk meg dame.. sukk.. for en svunnen tid Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Ja, jeg er fortsatt herre over mitt domene! Lenke til kommentar
atticus Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Those were the times. Jeg tror det var mange som sprakk under Orgasmedagen i går.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Noen som starter atter en gang? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 (endret) Jeg kan starte. 8 timer! EDIT: God natt. Endret 9. august 2005 av Bundy Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Det er over 48 timer siden forrige gang. Kan ikke huske eksakt tidspunkt Lenke til kommentar
CFD Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Dette var en fin bump.. Kanskje vi burde sende PM`s til de gamle folka nå? Det er dog flere ting som er forskjellig.. Jeg er ikke forelsket og mange har sluttet på forumet.. La denne tråden dø ut.. Hvis dere vil lese litt om hvordan forumet var før så er det bare å lese bakover Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Hvis dere vil lese litt om hvordan forumet var før så er det bare å lese bakover Eventuelt la være om dere ikke vil ha skumle mareritt om CFD. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Jeg har fortsatt ikke runket, btw. *Master of my domain* Lenke til kommentar
CFD Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Hvis dere vil lese litt om hvordan forumet var før så er det bare å lese bakover Eventuelt la være om dere ikke vil ha skumle mareritt om CFD. hehe.. jeg trodde du likte kroppen min jeg! Kanskje jeg burde slutte med å sende nakenbilder til deg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå