rlz Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Har ikke sett denne tråden før... Men jeg sprakk nå på lørdag, og da hadde jeg holdt meg i 13 dager. Herregud, trodde det aldri skulle stoppe da det kom. wøøt wøøt Lenke til kommentar
-Mazor- Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 öhm.. hallo? er folk helt kåte eller? å ikke runke på en lang stund er jo ikke noe problem da. lurer på om det er mange fjortisser her? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Prøv 5 uker uten onani. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 öhm.. hallo? er folk helt kåte eller? å ikke runke på en lang stund er jo ikke noe problem da. lurer på om det er mange fjortisser her? Bare vent til du kommer i puberteten. Lenke til kommentar
-Mazor- Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 hey.. jeg er jo fjortiss da. men ikke en sånn derre "yo jeg er töff, 1337 hax00r" fjortiss hvis du skjönner hva jeg mener? Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Se innlegget til Zyklon, kom tilbake når du har feilet. Sees om få dager Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 hey.. jeg er jo fjortiss da. hvis du skjönner hva jeg mener? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Joda, avatarene er ganske like, men... Eid. Lenke til kommentar
-Mazor- Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 enkelte folk er bare ikke smellkåte! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 enkelte folk er bare ikke kjønnsmodne! tok meg friheten. Lenke til kommentar
-Mazor- Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 :!: joa.. har jo dratt laks noen ganger, men jeg er ikke noen sportsfisker Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Eg røk bigtime inatt. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 En måned. Dette er ikke til å tro. Jeg går ikke rundt og er kåt lengre engang. Selvtilliten er på topp! Jeg ER herre over mitt domene! Vet hva jeg skal gi meg selv i julegave Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Creds til deg, Zyklon. Det mener jeg. En måned altså...utrolig. Lenke til kommentar
MiteS Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Har selv tenkt på/utført dette jævlig mange ganger, men har aldri holdt særlig mye mer enn 2 uker.. Kan vel si at 2 uker er maks for meg. Havner alltid med en eller annen jente på fest e.l og da går det som det må gå.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Har selv tenkt på/utført dette jævlig mange ganger, men har aldri holdt særlig mye mer enn 2 uker.. Kan vel si at 2 uker er maks for meg. Havner alltid med en eller annen jente på fest e.l og da går det som det må gå.. din gris. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Havner alltid med en eller annen jente på fest e.l og da går det som det må gå.. Det samme skjer med meg, men da sier jeg at jeg er med på "Herre over ditt domene"-tråden. Funker alltid! Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Huff.. aldri ikke klart meg 2 dager en gang. Hvertfall ikke nå som jeg ikke er singel lenger Ser fortsatt ikke poenget med å IKKE gjøre det. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 (endret) Huff.. aldri ikke klart meg 2 dager en gang. Hvertfall ikke nå som jeg ikke er singel lenger Neivel. Ser fortsatt ikke poenget med å IKKE gjøre det. Det skaper karakter! Eller bare en deperat, kåt oppførsel. Endret 14. desember 2004 av flodhest Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå