Gå til innhold

Er du herre over ditt domene?

Arctic

Anbefalte innlegg

Det med å runke for å ikke komme med dama funker jo ikke for fem øre..

Har en kamerat som runka 5 ganger om dagen for å ikke komme når han dro til dama for å ha det gøy, det endte med at han skjøt hardt og mye i øyet hennes  :lol:

hahah!! stakkars dama :lol: det må være værre enn å få det i nesa.. og det er ikke digg :oops:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det med å runke for å ikke komme med dama funker jo ikke for fem øre..

Har en kamerat som runka 5 ganger om dagen for å ikke komme når han dro til dama for å ha det gøy, det endte med at han skjøt hardt og mye i øyet hennes  :lol:

hahah!! stakkars dama :lol: det må være værre enn å få det i nesa.. og det er ikke digg :oops:

Hehe, kom an! Fortell! Har du sagt A...

Lenke til kommentar
Wow! Det der er hadde blitt gull om han hadde meldt seg inn i VM i lengdesspærming.

Rodney i BB-huset klarte jo etter sigende 5 meter..

Og Penta... Du sa at gutter hadde behov for å wanke annenhver dag, mens jenter bare et par ganger i uka.

Annenhver dag = 3.5 ganger i uka

Et par ganger = 3 ganger i uka

Lenke til kommentar
Wow! Det der er hadde blitt gull om han hadde meldt seg inn i VM i lengdesspærming.

Rodney i BB-huset klarte jo etter sigende 5 meter..

Og Penta... Du sa at gutter hadde behov for å wanke annenhver dag, mens jenter bare et par ganger i uka.

Annenhver dag = 3.5 ganger i uka

Et par ganger = 3 ganger i uka

Et par = 2 :roll:

et par i senga blir ikke trekant...

(men jeg forstod hva du ville frem til på en måte)

Lenke til kommentar

Okei. Jeg hadde bestemt meg for å ikke delta i denne litt syke tråden som bare har blitt sykere og sykere.

1. Den der kjekslektingen er bare syk! Og CFD, om jeg forstår deg rett har du vert med på den og tapt......... æsj,æsj og atter æsj.

2. Med andre gutter. Ærlig talt, jeg sier igjen, ærlig talt. Det høres ikke bare gay ut, det ER gay. Om dere ikke er det er dere meget tvilsomme!

Det høres sjokkende ut som mange gjør det sammen eller i grupper. Hvor har verden gått?

PeNtA: Damer/jenter har lov å rape like mye som gutter :)

HeRbie: Fin tegning, men de personene der lider av alvorlige spiseforstyrrelser..........

jeg har så mye mer å si, men jeg er for kvalm av påfunnene deres

Lenke til kommentar

THE FIST

In this common technique, you simply wrap your fingers around the shaft of your penis like a baseball bat and rub it up and down. It provides maximum contact between your hand and penis. This technique is good if you have a fairly large penis; if it isn't much longer than your fist is wide, you won't be able to stroke it very far, so another grip might be more effective.

j1.jpg

THE FIVE-FINGER

In this technique, your hand and arm form an angle with your penis, with four fingers on top of the shaft at a diagonal and your thumb below. This allows you to get more control over the hand-to-penis contact, and it lets you move your hand along the entire length of the shaft, even if your penis isn't very large.

j2.jpg

THE THREE-FINGER

This one is good for those guys with smaller penises. Simply hold the penis as you would a pen or a pencil. This grip allows maximum control and maximum distance of motion (from the base of the penis all the way to the head). The hand-to-penis contact is less than with the other grips.

j3.jpg

For damene!!!!!

For the ladies, tips on performing male masturbation:

1) Remove the man's clothing 

2) Grasp the penis in hand 

3) Use one of the methods described above

4) The point isn't squeezing... but stroking. Don't be shy girls, give it a literal pounding, stroke it firmly, with authority. (remember that the head is the most sensitive, and the base is the least sensitive portion of the penis)

5) Feel free to massage the testicles 

6) When the male is approaching orgasm ( you'll know it) DO NOT STOP....in fact increase the rate of stroking and grasp firmly until the orgasm is fully completed. Be prepared as guys are capable of shooting their semen from several inches to several feet, usually in multiple jets.

Og til damene må jeg si....det er MEGET viktig at klærne tas av.

Lenke til kommentar

Kaster ikke bort noen verdens ting jeg. Det er jeg som har fri vilje til å kunne gjøre som jeg vil. Du derimot er bundet til denne "konkuransen" og må tvinge deg selv til å vise at du kan styre deg selv. Det i seg selv er jo ganske....patetisk...:roll::grin:

Det er jo ingen som er bundet da! Kan jo gi seg når som helst. Men dette går jo på selvkontroll. Det er jo en seier å bevise for selv selv at man kan holde seg :yes: Og belønningen er det jo vi som får :D

Er jo forresten jeg som har startet dette :woot:

hehe, mine lyster går i retning av å høvle over madammen og da følger selvkontrollen etter :lol:

Men helt alvorlig så har jeg ihvertfall selvkontroll (og vett nok) til å holde meg unna andre damer ;)

Lenke til kommentar

VEll jeg må bare si at jeg er ute av konkuransen...

Våknet opp idag (Eller skal jeg si igår siden klokken er over 12) med den boonern og når jeg tenkte over denne posten var det for sent.. Vell jeg klarte jo omkring 10dager..

Lenke til kommentar

1. Den der kjekslektingen er bare syk! Og CFD, om jeg forstår deg rett har du vert med på den og tapt......... æsj,æsj og atter æsj.

NEIN!!!!!!!!!!!! Jeg har faen meg ikke vært med på noe så sykt. Det er ok at jeg har hatt mine stunder som jeg angrer nå i ettertid ,men jeg har ALDRI vært med på noe slikt!!!!

Det er bare andre som har nevnt den dritten der og da trekker du meg inn i bildet? NÅ skal du faenfaen meg skjerpe deg her!!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...