Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre på 18-årsdagen min?

Beges

Anbefalte innlegg

Arrangere selskap? Barnebursdag? Sitte hjemme og spille? Noen som har forslag?

Har også et dilemma: Vil gjerne ut på byen med mine beste venner dagen jeg blir atten, for å ta min første juleøl :) Men dama er ikke atten ennå, og jeg vil gjerne dele dagen med henne også. Hva ska jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vis du arrangere selskap med noen venner kan du jo drikke pils og vere med dama, synnes det er bedre enn å vere på byen.... vis det ikke går over stokk og stein tror jeg ikke foreldra dine bryr jeg, eller ha det hos noen andre...

Har det mere moro på private fester enn på byen selv, men det er min mening.. Gutt 20år

Lenke til kommentar
Vis du arrangere selskap med noen venner kan du jo drikke pils og vere med dama, synnes det er bedre enn å vere på byen.... vis det ikke går over stokk og stein tror jeg ikke foreldra dine bryr jeg, eller ha det hos noen andre...

Har det mere moro på private fester enn på byen selv, men det er min mening.. Gutt 20år

Høres ut som en god idé :) Eneste problemet er at jeg allitd føler folk har det dritkjedelig hos meg :p Er fullt også, med en familie på 6, men dette kan vurderes om jeg får bygget for meg selv!

Lenke til kommentar

For guds skyld, ikke dropp dama. Det er lite populært. Du må jo tross alt ikke ta din første juleøl akkurat på dagen!

Jeg kjøpte et par sixpack på kiwi, mente endte opp med at jeg heller drakk litt fin Champagne med dama den kvelden, og sparte pilsen.

Kunne ikke hatt en bedre 18-årsdag. =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...