labri Skrevet 17. januar 2002 Del Skrevet 17. januar 2002 Hadde nettopp en samtale med Amraam. Jeg fikk en del oppklarende info. Eldre powerstrip-versjoner viser visstnok 230 MHz på korta som egentlig er 250. Dette skal være fixa i Powerstrip 3.12 tror jeg det var. I den nyeste versjonen ihvertfall. Ellers var de 98% sikre på at alle korta de sendte ut med 4ns minne gikk på 250. Hvis kortet mot formodning skulle ha 230, får du pengene tilbake. Slik jeg forstod det, hadde amraam bestilt 4ns 250 fra Club3D. Og derfor var de selv litt forvirret over oppstyret. Jeg er ihvertfall lettet. Kortet er antagelig her om få dager. Da får vi se. Det er jo snakk om en del penger her :smile: Lenke til kommentar
Zeer Skrevet 17. januar 2002 Del Skrevet 17. januar 2002 Club 3d var ikke klar over 4 ns greien før jeg gjorde dem klar over det. Har er noe mailer jeg hat fått av dem. I am glad that you are providing us the right information in your country, can you let us know where are the users getting this information? We are not selling these cards with 4n/s memory for your information. The 8500 comes with 3,6 n/s memory which is the first standard card that comes with it. We know that some other manufacturers are putting the 4 n/s memory to decrease the cost and make the product more attractive to the purchaser which usually is the distributor. We do not do that because it does not benefit the user. If you can provide us this information it will be great help. Sincerely, Paul Ma Club3D Sales Manager Så fikk jeg dette: I am afraid to confirm this. We had a batch that came with 4n/s memory, the core is 250 and the memory is 239 which is a slight difference. We apologize for this because we just checked our goods. I have spoken to the company which distributes the cards to apologize as well as do the necessary arrangements. We believe that this slight difference will not really affect the card but instead we have seen that the performance is even better which we cannot explain under the same setup. If you have any comments please let us know, we are glad to receive these news from you and sad that we have given the wrong cards. Best regards, Paul Lenke til kommentar
Zeer Skrevet 17. januar 2002 Del Skrevet 17. januar 2002 Amraam får ikke kortene fra Club 3D de kommer fra den norske distributøren Nortek Distribution AS. Lenke til kommentar
mehmeh Skrevet 17. januar 2002 Del Skrevet 17. januar 2002 (endret) Endret 5. juni 2010 av mehmeh Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 17. januar 2002 Del Skrevet 17. januar 2002 For å vise deg hva Club 3D skrev i mailene? så slipper han å skrive det selv... Lenke til kommentar
Leffie Skrevet 18. januar 2002 Del Skrevet 18. januar 2002 Er det virkelig mulig å få kontakt med den forretningen da? Jeg har bestilt bl.a. et radeon kort derifra, og har aldri opplevd maken til dårlig service og brutte løfter. Siste nytt derfra i dag er en telefonsvarer i åpningstida, som gjør at en må bruke tellerskritt hver gang en prøver på nytt. Genialt!! Styr unna alle som ikke har tålmodighet som en engel. Dette virker som en bedrift som er tuftet rundt kjøkkenbordet! Fri og bevare meg vel! Høres jeg frustrert ut?? Ja, jeg er det!! Lenke til kommentar
Cent~ Skrevet 18. januar 2002 Del Skrevet 18. januar 2002 ----------------------------------------- Leffie: Høres jeg frustrert ut?? Ja, jeg er det!! ----------------------------------------- Jeg synger med på det der! Jeg har blitt lovet to ganger nå at "pakken skal være i posten i morgen". Men det er lenge siden nå! Og skjer d noe...? neida. Siste gang jeg handler der ja! Cent~ Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 18. januar 2002 Del Skrevet 18. januar 2002 På min bestilling så skrev jeg ganske enkelt at har de ikke radeon kort inne med 3,6 ns minne på så skal de vente med å sende varene jeg bestilte til de har dette på lager. Ps. regner med at jeg får det da jeg kjøpte en flatskjerm i tillegg til skjermkortet og de vil vel ha sine 8600 temmelig raskt går eg ut i fra. De taper jo penger jo lengre varene ligger så.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå