Gå til innhold

MTU legger ned


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
"Kjære MTU kunde. MTU legger ned sin virksomhet og vi er på bakgrunn av dette forpliktet i henhold til post- og teletilsynets direktiver å informere deg som mobilkunde at du må velge ny operatør snarest mulig. Din nye leverandør må ha innportert ditt mobilnummer innen 5. desember 2008 for at du fortsatt skal kunne benytte ditt mobilnummer. Vi takker for at du var kunde hos oss og ønsker deg lykke til hos ny operatør. Mvh MTU"
Lenke til kommentar
Telenor har leveringsplikt frem til 5 des, men etter den datoen stenger sjappa og man burde alerede være inne hos en annen operatør.
Takk for info

 

Håper OneCall/etc takler alle porteringene som kommer inn... vil helst ikke være uten mobil i halve desember

Lenke til kommentar
Jeg fikk denne mailen fra Onecall i stad: "Ditt abonnement med nummer blabla vil bli aktivisert den 04.12 kl. 03:00. Du vil noen dager i forkant av denne datoen motta SIM-kort og annen nødvendig informasjon i posten.."

 

Så vi får satse på at de rekker det ;p

Samme her, for ti minutter siden :)
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Regner med det er flere enn meg som har mottatt sluttfakturaene fra MTU.. Men er det mange som har feil på sin faktura? Jeg har blitt fakturert for ringing til utlandet, har ikke ringt til utlandet i det hele tatt.. Har blitt fakturert nesten 100kr for innholdstjenester(regner med dette er ringelyder etc?), har vel ikke bestilt slikt på ihvertfall 5-6 år.. Sendt mail til dem, men ser de avvikler den i morgen også.. Så håper på å få klarhet i surret der!

Lenke til kommentar
Regner med det er flere enn meg som har mottatt sluttfakturaene fra MTU.. Men er det mange som har feil på sin faktura? Jeg har blitt fakturert for ringing til utlandet, har ikke ringt til utlandet i det hele tatt.. Har blitt fakturert nesten 100kr for innholdstjenester(regner med dette er ringelyder etc?), har vel ikke bestilt slikt på ihvertfall 5-6 år.. Sendt mail til dem, men ser de avvikler den i morgen også.. Så håper på å få klarhet i surret der!

Hva med å ta en telefon til advokatfirmaet Kvale & Co (22 47 97 00) for å finne ut av det?

 

(Edit: Fakturaen jeg fikk fra MTU så helt korrekt ut.)

Endret av balder80
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...