Malvado Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Tenk på den kabelspaghettien som kommer til å stikke opp fra topplokket!Nei takk! Kablene skal vel trekkes ut bak, og tilkoblingene skjules under et deksel ? Godt mulig at det lar seg gjøre, men jeg kjenner til et par sære og lange usb tilkoblinger som ikke kan brukes i bakkant pga størrelsen her i alle fall. Kan heller ikke si jeg er tilhenger av å bøye en kabel 90 heller men tipper Silverstone har kommet med en ok løsning her håper jeg. Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Dette var litt for utradisjonelt til Silverstone å være synes jeg... Likte det ikke helt, men stygt var det ikke. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Uansett om man liker designet eller ei, så har det liksom kvalitets preget over seg synes jeg, + en del smarte løsninger. Silverstone har lagt ut en flash-presentasjon; http://www.silverstonetek.com/raven/rv01.php (under Downloads ligger en RAR-fil med 20 .jpg bilder) Lenke til kommentar
Helstrøm Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Vil ikke grafikk kort også lignende henge opp ned da? høres litt risky ut spør du meg... Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Vil ikke grafikk kort også lignende henge opp ned da? høres litt risky ut spør du meg... Da må du snu skjermen opp ned i tilfelle Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Et interesant kabinett spesifikasjonsmessig, men enig med Nizzen. Det er jo stygt som få og bringer assosiasjoner til alienware Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Ekkelt utseende, men jeg vil lese en eventuell test av ren interesse for om hvorvidt konstruksjonen har fordeler mht kjøling. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Synes kabinettet ser ganske stilig ut jeg, og liker konseptet. Om jeg skal kjøpe meg en high-end stasjonær i nær fremtid (lite sannsynlig ), så tror jeg at jeg ville valgt Raven. Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Dette med uttak på toppen er genialt. Se feks min custom pc her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1014706&hl= Er ufattelig digg å ha uttakene på toppen :-) Det geniale er dog lettvekstpc, som boxputeren min.. utrolig digg å bære til LAN. Lenke til kommentar
Professional Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Kun jeg så tenkte "varmeovn"? lol Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Høres i utgangspunktet ut som en god idé, men er det ikke sånn at hovedkort (og andre komponenter) med heat-pipes kan få problemer når det roteres fordi varmen da "flyter" feil vei i rørene, noe som kan medføre overoppheting? Eller er jeg helt på bærtur bak feil mål? Forøvrig så kabinettet helt jævlig ut Varmen flyter ikke "feil vei" i rørene med fluid heatpipe evaporerings prinsipp avhengig av monetering/orientering. Det varme presses mot det kalde området uansett om de ligger sidelengs/opp ned/osv. Da var det jeg som husket feil ja. Takker for oppklaringen Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Kabinettet faller faktisk mer i smak nå etter at jeg har fått fordøyd førsteinntrykket. Mange gode og smarte løsninger her også. Lenke til kommentar
JuBi Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 video av kabinettet er ca 6:11m ut i filmen Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Tilgangs luka i front er jo genial da i den videoen, endelig en dør som man slipper og ta 90 grader ut i rommet Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 update Lurer på om Silverstone har "moddet" Raven RV01 litt siden første pre-visningen før jul. Har nå fått matt-sort lakkert interiør (medmindre det ikke er noe slags "usa-only" modell) > bilder fra newegg.com Brutal & allmektig fremtoning anyone? Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 http://www.3dgameman.com/content/view/14580/103/ video review, med masse bilder i forum posten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå