RBW Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Silverstones nyeste skrik på kabinettfronten kommer til Norge i desember. Les mer Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Kommer til å bli et kabinett med hår dette her.. Huff.. Dyrt var det også. Nei Lag sikkelige kabinetter med alle utganger bak slik at man få ting vegg fra øynene. Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Kabinettet skulle heller hete F-117A Nighthawk Lenke til kommentar
anotherzen Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 virker meget nice dette, greit å ha lett tilgang til tv-inn/out, lyd ut, mic, line-in og skjermkablene. Ikke at jeg ergrer meg hele tiden over det men å hatt de på toppen av kassen hadde vært greit til tider og lufte løsningen virker jo ok. Kan se for meg at dette kan bli poppis om de har nok plass og ellers gode løsninger. Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Grusomt pent kabinett, uten om den rare løsningen med at alt av kabler og slikt vises på toppen. Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Prisen synes jeg er litt høy. For den prisen kan man kjøpe en Tt Kandalf med vannkjøling inkludert. Men jeg liker den delen med stigende luft, vet ikke hvor mye mer effektivt det blir enn dagens kabinetter, men det er samme tankegangen som hos meg hver gang jeg bygger nytt. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 (endret) Lian Li PC-60Bplus - Det var morsomt så lenge det varte og takk for samarbeidet! Du vil bli overført til en annen eier når Raven kommer i butikkene! Lykke til videre! Endret 21. november 2008 av Xander^ Lenke til kommentar
Pondus81 Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Dette MÅ jeg også ha meg! Vannvittig stili og jeg synes tilgang til kabler på toppen er supert! Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Høres i utgangspunktet ut som en god idé, men er det ikke sånn at hovedkort (og andre komponenter) med heat-pipes kan få problemer når det roteres fordi varmen da "flyter" feil vei i rørene, noe som kan medføre overoppheting? Eller er jeg helt på bærtur bak feil mål? Forøvrig så kabinettet helt jævlig ut Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Ehh.. Konstruksjonsmateriale: Plastikk Lenke til kommentar
Pondus81 Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Luftflyten går jo tilsvarende vei som i et annet kabinett. Istedet for forfra og bakover går det fra under til topp.. Når da også hovedkortet er snudd så flyter jo luften samme vei.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Ser gjerne en test av dette etterhvert på hw.no Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Tenk på den kabelspaghettien som kommer til å stikke opp fra topplokket! Nei takk! Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Klar over at luftflyten går samme vei, men heatpipes er jo konstruert for å transportere varmen fra en blokk/base til kjølevibber, slik at man får et større areal hvor varmen kan overføres til lufta. Mener bare å ha lest at hvis man snur en heatpipe, så forstyrrer dette varmeoverføringen. Men, som sagt, kan være jeg husker helt feil. Lenke til kommentar
Sigurd2 Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Tenk på den kabelspaghettien som kommer til å stikke opp fra topplokket!Nei takk! Kablene skal vel trekkes ut bak, og tilkoblingene skjules under et deksel ? Lenke til kommentar
Pondus81 Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Ja, det tenker jeg også! At de skal vinkles bakover og trekke det dekslet over.. Hmm.. Det spørs vel siden luftflyten skal ende opp der.. Dette kabinettet må definitivt utforskes mer! Lenke til kommentar
War Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 (endret) Skjønner ikke at folk klager på prisen, min 2 år gamle Silverstone Temjin koster idag 3000kr. Det er også det mest solide kabinettet jeg har hatt av ca 100. CPU 10k ja takk, kabinett 2k OMG! Endret 21. november 2008 av War Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Høres i utgangspunktet ut som en god idé, men er det ikke sånn at hovedkort (og andre komponenter) med heat-pipes kan få problemer når det roteres fordi varmen da "flyter" feil vei i rørene, noe som kan medføre overoppheting? Eller er jeg helt på bærtur bak feil mål? Forøvrig så kabinettet helt jævlig ut Varmen flyter ikke "feil vei" i rørene med fluid heatpipe evaporerings prinsipp avhengig av monetering/orientering. Det varme presses mot det kalde området uansett om de ligger sidelengs/opp ned/osv. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Dette nye kabinettet ble for glorete for min del. Litt synn at Silverstone nesten lager et "fjortiss" kabinett. Har selv Silverstone TJ07, som jeg mener er et av de mest stilrene og beste kabinettene som finnes. Kunne ønske at TJ07 ble bygget i en størrelse eller 3 høyere, slik at jeg får plass til mere enn de 18 harddiskene jeg har i dette kabinettet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå