Modeswitch Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 (endret) Det er ikke bare jeg som har fått nytt theme på gmail? Mulig å bytte tilbake til det gamle på noen måte? Endret 21. november 2008 av Modeswitch Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Settings ->theme (eventuelt innstillinger hvis du bruker norsk tegnsett. Lenke til kommentar
Cpt.Awsome Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Har det sånn jeg også.. Står et info skriv der om hva som er nytt Link Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Som sagt over, instillinger > themes. Jeg prøvde "glossy" eller hva det nå en het, men da jeg gikk inn på instillinger igjen for å bytte til noe annet forsvant menyen hvor man kunne bytte skins. Grunnen til det var at teksten fikk samme farge som bakgrunnen, så måtte markere teksten slik at jeg fant igjen themes linken slik at jeg fikk byttet til sort Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 [Hi-jack mode] Noen som vet hvordan man får tak i flere themes? Jeg ser noen har fått flere temaer enn det jeg har Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå