Gå til innhold

Noen som har spilt Lips?

Millenium

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har prøvd dette ennå? Savner noen omtaler av dette..slippes jo i dag :)

Spillet får middels anmeldelser. Ikke at det sikkert betyr all verden for de som spiller slikt.

IGN

11/20/2008

6.8 out of 10

GameSpot

11/19/2008

6.5 out of 10

Site Profile VideoGamer

11/19/2008

8 out of 10

Eurogamer

11/19/2008

5 out of 10

Kikizo

11/19/2008

8 out of 10

Site Profile Computer & Video Games UK

11/19/2008

7.8 out of 10

PSW Magazine UK

11/19/2008

7.8 out of 10

78.0%

Lenke til kommentar

Dette er et bra spill. Innovativt til en viss grad og tar steget videre fra kun å synge inn i mikrofonen. Trådløse mics er naturligvis ett pluss...særlig for fulle karaoke elskere...Det vil komme en haug med innhold til dette "spillet".... Det skal være microsofts flaggskip på karaokemarkedet...gi det litt tid til å få litt fler sanger....så er det v bra...

Lenke til kommentar

Kanskje jeg kjøper det. Trådløse mikrofoner er kjekt, men de kunne fungert i Rock Band og Guitar Hero tenker jeg...

Men håper at det ikke blir som med Sing Star til PS2, 15 versjoner med forskjellige sanger. Da er det mye bedre med DLC slik at man kan velge selv hva man vil synge.. :)

Lenke til kommentar
Det vitner jo heller om at spill som regel holder relativt høy kvalitet.

Også en måte å se det på. Jeg vil si det vitner om at det blir gitt altfor høye karakterer. På 360 er det kun 50 spill som har et snitt på under 5 mens det er 200 med snitt over 7.5...

Så en 7 er nok mer middels enn en 5 ja. Dårligere enn middels faktisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...