AlecTBM Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Men hva går little big planet ut på? Greit at du lager baner men hva går det ut på? Tilbake til destruction derby Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Vanskelig å forklare et så bra spill, nesten så du må titte på youtube. Det går ut på det skaperne vill at det skal gå ut på. Den kan være alt fra kjøring av berg og dalbaner, sjakk, pinball, til enkel platform spilling. Lenke til kommentar
Haawkings Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) Last ned Pixeljunk: Monsters, den er helt safe, chill spill som jeg kan garantere du vil mye tid på, alt for mye sikkert:) Ellers så har du jo Kane and Lynch: Dead Men som har en ganske fet story, som også Resistance gjør det bra på (+ at det ser stort og vakkert) Resistance 2 vil jeg ikke anbefale siden en ikke kan lagre profil til player 2, og heller ikke spille gjennom story mode. Fatter meg ikke på folk som anefaler det, kan godt være det er jeg som er helt pøkk i hue som ikke har funnet ut av det(isåfall korriger meg gjerne). Aha, kommer patch som skal fikse det :D:D http://fidgit.com/archives/2009/01/resista...still-doesn.php Endret 26. januar 2009 av Haawkings Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Kjøpte army of two idag Kongespill, jeg og en kompis satt å spilte 3 timer i strekk Fikk fullført 2. oppdraget Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå