humancoreiii Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Jeg og en kompis spiller mye ps3, og vi vil ha noen fete co-op spill. noen som har anbefallinger? Jeg kan uansett anbefalle ARMY OF TWO!! Fuckings genialt spill!! og alle som sier noe annet... BRENN!, spillet har sin store svakhet når du spiller alene, men co-op så er det el-fantastico. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Resistance og call of duty: world at war. Lenke til kommentar
Markus1802 Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Little Big Planet!! Utrolig gøyalt sammen med en venn eller to Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 21. november 2008 Forfatter Del Skrevet 21. november 2008 men er noen av disse co-op på mer eller mindre samme måte som army of two/gears of war? Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Resistance 2!!! Beste coop ever! Til og med egen historie for coopspillere. Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 men er noen av disse co-op på mer eller mindre samme måte som army of two/gears of war? Leter du spesifikt etter et tredjepersonsskytespill som er co-op? Eller vil du ha alle spill med co-op? Uansett, jeg kan også varmt anbefale LittleBigPlanet, dette spiller jeg en del med miin romkamerat. Resistance har jo også co-op, det fenget dessverre ikke meg helt, men var fortsatt moro. Co-op i Resistance 2 er derimot genialt. CoD: World at War har vel også co-op, men det har ikke jeg prøvd. Kan ikke komme på noen flere spill som støtter det i farten. I Warhawk har du jo muligheten til å spille splitscreen online, men jeg liker ikke det så godt. Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Hva er egentlig co-op? Lenke til kommentar
dannad Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Hva er egentlig co-op? Co-op er en forkortelse for cooperation (eng. ord som betyr samarbeid på norsk) Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 (endret) Warhawk spiller jeg mest når jeg har venner på besøk. Da blir det splitscreen, mens dere spiller med andre opp på nettet. Du kan spille med opp til 4 stykker på en maskin, men liker best når vi er to slik at vi begge har god oversikt. Endret 22. november 2008 av KongRudi Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Army of Two er genialt med en kompis, men når du har gjort det ferdig og oppgradert alle våpena så er det ikke såå morsomt lenger. Resistance: Fall of Man og Resistance 2 er gode coop. Dessuten er Warhawk GENIALT online siden du kan spille med opptil 4 stk på delt skjerm der Brothers in Arms: Hells Highway hr også coop tror jeg? På PSN kan jeg anbefaller SuperStardust HD... moro med en kompis ^^ Lenke til kommentar
ballerusk Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Vil anbefale 2-player splitscreen i Super Stardust HD, har hatt mye moro med det. Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2009 bare for å legge inn en anbefalling i min egen tråd. RAINBOW SIX VEGAS.. eller faktisk de fleste Tom Clancy spill har co-op, ikke altfor mange på ps3 enda men fortsatt noen. Lenke til kommentar
bjorns_1 Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Syntest co-op delen i Resistance 2 var vedlig dårlig sammenlignet emd den i resistance 1 Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Resistance 2!!! Beste coop ever! Til og med egen historie for coopspillere. sterkt uenig!!! Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 kanskje kjøpe army of two Hvordan er co-op der? Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Army of two er laget for coop. Altså meget bra. Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Skjønner, får se om jeg kjøper det, noen bra co-op spill i PSstore? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Warhawk og Pixeljunk Monster som jeg har. Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Hvordan er egentlig Little Big Planet? Og Pixeljunk Monster ser jo ut som et tower defence spill? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Det er en slags tower defence ja. LittleBigPlanet har knall coop. Dere kan lage brett sammen også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå