EX-adrin Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 heisann. Noen som vet hva som har skjedd med TCP ? Det er mange rykter som er ut og går. så hadde vært kjekt og fått vite hva som har skjedd egentlig for de av dere som ikke vet hva TCP er så er det nord Rogalands største Datatreff som har holdt på siden 1998 om jeg ikke husker feil. De har holdt det gåenes 2ganger i åre i ganske mange år nå.. Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Tysvær Dataforening la det vel ned? Lenke til kommentar
EX-adrin Skrevet 4. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2008 var det jeg også trodde. Men jeg prøvde og lette litt etter noe informasjon. Men det virker som at tysvær dataforening er nede også. Men er ikke godt og si. så orker ikke og spekulere. Lenke til kommentar
risanger Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Slapp av gutter ... TCP kommer sterkt tilbake i vinterferien Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 (endret) Jeg hørte at Luis, admin av tcp ikke ville fortsette med treffet siden han har familie og greier. Er ikke bare å lage et stort datatreff heller. Men håper at noen andre tar over og fortsetter med treffet. Er jo det beste treffet vi har her på Haugalandet. Endret 23. desember 2008 av ekwathne Lenke til kommentar
Kvalek Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 D eg har hørrt e at TCP ska arransjeras ein gong i mars på Frakkagjerde da de e utestengt fra Skåredalen. Detta e som sagt rykter (at dei ska arransjera i mars). Detta e jo i perfekt kollisjonskurs me Gamecage som arransjeres sista helgå i mars. Sidene t TCP e fortsatt nede, så e vel bare å venta å sjå. Lenke til kommentar
EX-adrin Skrevet 13. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2009 Etter hva jeg har fått høre nå. så blir det TCP. Dato er ikke bestemt, elle lokale ette hva jeg vet? Hjemme side kommer vist snart også. å de leter etter crew. Lenke til kommentar
Splaxter Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 kompis av meg sier at TCP og Tysvær Dataforening er lagd ned, og at vi blir de nye folka i Skåredalen bare til å komme på Gamecage 27-29. Mars Lenke til kommentar
EX-adrin Skrevet 13. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2009 Kan vær det er lagt ned men det er i vertfall under planleging et nytt treff eller dere kan komme til oss hos KartenLAN vi har ikke satt opp noe tipspunkt enda for lanet etter som vi jobber med lokaler Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Major bump. tcp.nu er blitt opdatert. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Ja såg det for noen dager siden. Håper det blir noe av det da. Lenke til kommentar
Siege Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Synes TCP blir litt for userriøst nå. Har liksom vært nede i gud vet hvor lang tid. Så kommer dem tilbake med en utdatert side. Ser ikke helt for meg TCP 2009. Lenke til kommentar
EX-adrin Skrevet 9. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2009 jeg gleder meg litt. Jeg syns vi skal gi de en kjangse vertfall Jeg er fast inventar som deltager når det er et treff så jeg vil gi det en kjangs Men jeg må si at jeg har mistet litt troen på det. Men en vet aldri hva som skjer. Lenke til kommentar
Mats_Gustavsen Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Ja.... gji de litt tid da... Håper det blir. Får ha fårhåpningene oppe. Lenke til kommentar
digitass Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Tipser om GameCage III.... Datoen i år er 27-29. mars, og som tidligere vil det arrangeres på Skåredalen Skole. Påmeldingen er åpnet.... http://www.gamecage.no Endret 9. februar 2009 av digitass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå