Gå til innhold

Eragon, hvor ble det av oppfølgeren?

theGunner76

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, det var tanken da Eragon ble produsert, men filmen ble en så stor flopp at alle trakk seg. Den hadde ikke nok grunnlag for å lage en fortsettelse. Personlig har jeg ikke lest bøkene og bare sett sett filmen. Så for en utenfor forstående som meg likte jeg den og ventet på oppfølgeren. Men det virker som det er bedre med en re-make først og ta det derfra.

Bedre forklart i forumet hos IMDB

Endret av Myst
Lenke til kommentar

Nå får man jo forskjellig inntrykk når man ikke har lest boka og når man har gjort det. Jeg har ikke lest noen av bøkene og derfor virket filmen bra for meg, men når jeg så Max Payne, så syntes jeg den sugde totalt fordi jeg har spilt begge spillene og kjenner historien og forventningene mine til filmen. Forhistorie er veldig viktig på adopsjoner (bok/spill/tegneserie til film) da vi får en viss forventning, at ting skal være framstilt på den originale måten. Et annet eksempel er Harry Potter. Fram til 5. filmen hadde jeg ikke lest bøkene, men de to siste har jeg lest, så jeg er veldig spent på hvordan filmene vil være. Dessverre må vi vente til sommeren for å finne det ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...