Gjest Gjest Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Hei. Jeg plages med røde kinn, og lurte på om det å ta sol kunne hjelpe? Har ikke veldig mye farge i annsiktet ellers, så antar det kunne hjelpe å få litt farge rundt kinnene for å kamuflere litt, men bør jeg sole kinnene, eller dekke dem til? Lenke til kommentar
Steamed Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Det kan da ikke være så stygt .. Men vis du er veldig hvit, og ikke blir noe spessielt brun i ferien, kan du jo ta sol Du får velge selv. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Det kan jo også gjøre vondt verre. Har man lys hud, og røde kinn, så kan man lett ende opp som en gris etter noen minutter i solsengen. Lenke til kommentar
MBK Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Kan hende du har sprengte blodkar el. i kinnene? Nå vet ikke jeg om du er gutt eller jente, men foundation kan dekke over rødheter om de er plagsomme. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Ingenting galt i å bli litt rød. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Det er vel heller snakk om selvtillit her; ikke hva andre mener. Hvis man ikke liker det selv så er det vel greit å ville gjøre noe med det. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Det kan jo også gjøre vondt verre. Har man lys hud, og røde kinn, så kan man lett ende opp som en gris etter noen minutter i solsengen. Har pleid å ta 10 minutter ca. og det har alltid gått fint. Det jeg funderer litt på er om jeg bør dekke til kinnene når eg tar sol.. hmm Lenke til kommentar
Shipwreck Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Røde kinn? Skal vi starte en klubb? Jeg har hatt røde kinn siden jeg var liten, og det å ta sol for å motvirke rødheten funker dessverre dårlig. En foundation eller litt pudder for å dempe rødheten er derimot noe jeg har funnet ut virker bra. PS: Før følte jeg meg alltid så teit fordi jeg var så rød i kinnene, men flere har sagt til meg at det bare ser fint ut, fordi man da ser frisk og sunn ut. Er enig i det. Bedre det enn å være likblek. Mulig de bare sier det fordi de vil trøste, men det bryr jeg meg ikke om. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) På jenter er det bare søtt, så der ser jeg ikke problemet. Er man derimot gutt så er det litt verre. Er ikke det at det er stygt, men man har lett for å se litt barnslig ut. EDIT: Det jeg egentlig lurte på er om trådstarter er gutt eller jente. Endret 27. november 2008 av Mimir Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 På jenter er det bare søtt, så der ser jeg ikke problemet. Er man derimot gutt så er det litt verre. Er ikke det at det er stygt, men man har lett for å se litt barnslig ut. EDIT: Det jeg egentlig lurte på er om trådstarter er gutt eller jente. Gutt -.- Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Som sagt, det er ikke stygt. Men jeg kjenner en som har samme problemet, og han har sett ut som en 10-åring de siste 10 åra. Lenke til kommentar
The North Sea Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Jeg anbefaller deg å ikke ta sol, grunnen til det er at du bare skader den. Solarium er omlag 3 ganger så sterkt som vanlig sol ute om sommeren. Jeg tenker i forhold til solskader som da kan oppstå om noen år. Bedre da å ha litt rødere hud i kinnene. United5555 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå