Nordentro Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Har kikket litt på gaming headset siste tiden somt lest litt reviews og lurer på om jeg skal gå for et sett med Senheiser PC 350. Noen som har erfaringer eller kommentarer på PC 350? Lenke til kommentar
Nordentro Skrevet 22. november 2008 Forfatter Del Skrevet 22. november 2008 nå er det bestilt anyway:-) Lenke til kommentar
ketle Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Jeg har bare testet på de hodet, ikke med lyd, for å kjenne på passformen i forhold til mitt hode. Med ett stort hode er de faktisk litt trange. Øreklokkene er neste for store og på mitt hode førte det til at det ble en lite glippe nederst. De ble altså ikke helt tette. Ser at det har fått veldig bra kritikk på tester og er sikkert ikke noe dårlig kjøp om det passer ditt hode. Lenke til kommentar
Nordentro Skrevet 22. november 2008 Forfatter Del Skrevet 22. november 2008 Da blir det spennende å se om jeg har den riktige passformen Takk for kommentar Lenke til kommentar
Marius_J Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Da blir det spennende å se om jeg har den riktige passformen Takk for kommentar fått prøvd de? hva syns du? Lenke til kommentar
Nordentro Skrevet 27. november 2008 Forfatter Del Skrevet 27. november 2008 Ja, testet dem igår. Ingen lekasje på mine ører hvertfall. Fyldig god lyd i hele registeret, også til musikk. Godt ballansert lydbilde, men med en anelse høyt nivå i øvre mellomtonenivå. Irriterende innpakkning, det tok meg 10 minutter å få lirket ut klokkene fra esken. Du kan fyre opp ganske høyt volum med klokkene uten at det låter et "kny" rundt deg. Har ikke fått testet micen enda. OG kult design! fornøyd.-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå