Glassflasken Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 hvordan får jeg album bilde på iPoden/iTunes uten og lage bruker med konto nr :S har ikke det jeg :S Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Høyreklikk, "vis info" og gå til bilder. Der kan du legge til bilder selv. Hvorfor ikke bare opprette seg en egen, gratis konto? Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 21. november 2008 Forfatter Del Skrevet 21. november 2008 hæ.. åssen/ hvor gjør man det tusen takk for svar assa (jeg mener altså og få bilde på albummene ;P) Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Som sagt høyreklikker du på albumet eller sangen som du vil legge til albumbilde på og velg "vis info" og går til fanen bilder. Der er det en legg til knapp. SÅ broser du deg til bilde du da har lagret på maskinen og velger det. Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 21. november 2008 Forfatter Del Skrevet 21. november 2008 takktakk gjord det det funket men på noen når jeg tar f.eks Alicia keys på no one artist-"bildet" så kommer det på flere? :-S hva kommer det av Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Tror ikke jeg helt kjønner hva du mener, at bilde kommer opp på flere artister/sanger? Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Da ligger de med samme Album. Jeg har et album som heter "Diverse" til alle enkeltsangene. Når jeg legger til et bilde på en av de, kommer det opp på i cover-flow på albumet med navn "Diverse". Men sangene har alikevel hvert sitt på iPod'en. Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 21. november 2008 Forfatter Del Skrevet 21. november 2008 (endret) åja EDIT: NEI.. hvordan lager jeg en gratis bruker på itunes? takker for svar kakesjef og magnusalex < 3333 Endret 21. november 2008 av Tommy12 Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Sjekk det ut på google eller itunes sin hjemmeside.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå