bergen Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 hei jeg prøver å koble pc`n til tv`n... :-? har nvidia geforce2 mx 400 skjermkort og s-vhs på tv`n.. har prøvd med både s-vhs kabel og koaks kabel uten å få bilde på tv`n.... er det noen som kan hjelpe meg?? er det noen innstillinger som må gjøres? på forhånd takk :smile: Lenke til kommentar
cxzzxc Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Bare kobl alt og etter på høgreklikk på sjermen eller gå inn på sjerminnstillinger og avansert. Så kommer d mange sider du kan velge mellom, d skal stå visninger på et av dei der må du sette TV-out på. HUSK å sette på "AV 3" Lenke til kommentar
Joggi Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 sett tv en på av 1,2, eller 3 kobler jeg den til scart av2 så må jeg sette tv på av2 for å se hva som er der etter å seff koblet riktig fra pc til tv Du tar av pc kobler tv og pc sammen. så setter du på pcen og går inn i instillingene på skjermkortet og setter på dualview eller hva du har. og kjør på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå