Isbilen Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 (endret) Siden mine kjære Denon AHD-350 la inn årene en tid tilbake synes jeg at jeg har brukt litt i overkant mye på hodetelefoner. Det er ikke til å unngå at et nytt sett etter et par måneder mister lyden på det ene øret, og feilen ligger alltid rundt pluggen. Det som selges er noe skjørt skvip som ikke tåler å ligge i lomme, og jeg kan umulig tenke meg at det er noen strukturmessig fordel å ha alt samlet i en kabel slik produsentene har for vane i dag. Nå vil jeg ha et par hodetelefoner som tåler utebruk. De må låte bra også, men dessverre må jeg bite i det sure eplet og sette robusthet øverst på lista. Tykk plugg, separate ledninger hele veien. Endret 21. november 2008 av Isbilen Lenke til kommentar
Cinemarxism Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Håper det er greit at jeg bumper denne, heller enn å lage et nytt emne. Er i samme situasjon som deg, bortsett fra at jeg ser etter "in ear"-plugger. Har blitt sånn at jeg må kjøpe et nytt par omtrent annenhver måned, og jeg tør påstå jeg behandler pluggene ganske forsiktig. Finnes det i det hele tatt noen som er laget for å tåle "mer"? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Hvilke plugger har du? Jeg har hatt mine CX300 siden i mars og de er fortsatt i tipp topp stand. Lenke til kommentar
Cinemarxism Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Creative Zen Aurvana. Har nok gått gjennom fem par det siste året. Bortsett fra at jeg har mp3-spillern i bukselomma på skolen behandler jeg dem veldig bra. Men det alene kan kanskje slite nok til at man støter på problemer? Vurderer å gå for CX 300 selv. Får eventuelt bare skjerpe meg og slutte med oppbevaringen i lommer. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 27. november 2008 Forfatter Del Skrevet 27. november 2008 Jeg synes bærbart utstyr skal tåle såpass. Det er ikke ønsketenkning heller, Denon-headsettet jeg nevnte i førstepost overlevde sikkert 5-6 år med lommegnissing, og da det først røyk var det i en av klokkene. Med andre ord er det fullt mulig å lage lommeutstyr som tåler lommer. Hvis jeg skal begynne å gå med veske til spilleren forsvinner jo hele vitsen med mp3-mobil, da kan jeg like gjerne kjøpe den største mediesenter-klakkedasen på markedet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå