mcgroven Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Kan vold og gørr gjøre deg glad? Ja, takket være Valve. Les mer Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Takk for en god anmeldelse. Nå blir det nok kjøp på meg. Lenke til kommentar
crea Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Aiai.. har ventet på dette her! Lenke til kommentar
mpolden Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Ser jo utrolig gøy ut. Har spilt en del co-op COD 5 i det siste, sammen med en kamerat og hvis dette er like gøy så lover det jo godt. Blir nok kjøp her også, spesielt siden det er så enkelt via Steam. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Bra anmeldelse! Prøvde demoen, må definitivt kjøpes! Men har ikke penger nå D: Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Tips: Er dere 4 stk som skal kjøpe det så finnes det en grupperabatt på det i Steam. Usikker om det kun gjelder USA beboerne. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 (endret) treng man å spille over nett for å spille multiplayer COOP? eller kan man bruke to stikker og spille på en Xbox? (split screen)? Endret 21. november 2008 av morgan_kane Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 treng man å spille over nett for å spille multiplayer COOP? eller kan man bruke to stikker og spille på en Xbox? (split screen)? Ja man kan spille splitscreen Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Et av spillene en virkelig har lengtet etter å spille. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 (endret) jaaaa, da kjøpe jeg Xbox :p endelig et spill om ser bra ut med COOP. Endret 21. november 2008 av morgan_kane Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Det ser ikke bare bra ut, det er årets flerspill opplevelse. (iallefall uten plastgitarer og Rocknerd drømmer). Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Helt grei anmeldelse. Har spilt campaign et par ganger og jeg er godt fornøyd. Jeg liker at spillet ikke er scriptet, men at alt er helt random fra gang til gang. Jeg håper dog valve kommer med noen tilleggspakker i framtiden med feks nye campaigns ovs. Lenke til kommentar
FourEyes Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Bra spill og bra anmeldelse. Anmelder har glemt å nevne at det er to hagler man får tilgang på, ikke bare en som det står i anmeldelsen. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Har bare prøvd demoen, men den falt i smak. Skal ikke se bort ifra at jeg kanskje kjøper dette spillet. Nå er og har det dog vært så mange bra spill i det siste, noe som har resultert i en ganske tynn lommebok. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Hvor mange kan spille split-screen på X360-versjonen? 2? 4? Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 21. november 2008 Forfatter Del Skrevet 21. november 2008 To spillere på Xbox 360. Lenke til kommentar
Laktampe Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 (endret) Dette spillet er kung! Men jeg synes slutten på de forskjellige kapittlene er litt vel vanskelig på expert, for å ikke si umulig. Spillte sammen med 3 venner i går, vi sammarbeidet bra og alt gikk fint helt til vi kom til "the last stand" på slutten av kapittelet (første kapittel, hvor man skal bli hentet av et helikopter). Virket som om det gikk fra expert til super duper impossible. Veldig bra Valve at dere vil lage slutten vanskelig, men det får da være grenser! Første en haug med "Hords, hunter's, boomer & smokers" så en tank, så en ny haug med alle de førstnevnte også en ny tank! For ikke å nevne hvor mange ekstra infiserte det kommer mens Bommers kaster opp på deg! Vi prøvde vel rundt 10 ganger før vi rett og slett ga opp Endret 22. november 2008 av Crom-Ag3 Lenke til kommentar
rbr Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 fikk beskjed om at spillet var var kommet til postkontoret der jeg bor. henter den om drøyt 2 timer gleder meg noe sykt. Lenke til kommentar
Colossus Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Fikk det sendt i fra CDON i går. Can't wait!! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Angrepsrifle? Hva er galt med vanlige uttrykk som automatrifle eller noe tilsvarende? Uansett, fin anmeldelse, og absolutt et spill som skal skaffes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg