kman2kool Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 (endret) Nrk lar brukerne bestemme når alle filmene skal sendes til neste år. Man kan velge mellom at de sendes etter årstall eller handling: Stem på SW her Endret 21. november 2008 av kman2kool Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Tror den linken din ikke helt var korrekt Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Blir i min mening mest riktig å sende dem etter produksjonsår. Hadde dog også vært morsomt å sende dem etter kvalitet! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Blir i min mening mest riktig å sende dem etter produksjonsår. Hadde dog også vært morsomt å sende dem etter kvalitet! Altså hadde det blitt litt rart å sende alle filmene uten at Ep1 og 2 er med da. Personlig smak spytter ut de to nevnte. Men så klart skal de sendes i den ene og eneste rekkefølgen som er forsvarlig å sende filmene, IV, V, VI, I, II, III. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Det hadde hvertfall vært vanskelig å avgjøre hvilken av ep1 og ep2 som er dårligst. Selv holder jeg en knapp på ep2, men ep1 har mye jar-jar, og det trekker jo klart ned. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Ep 2 er dårligst, for den har absolutt ingen mening. Ep 1 har Maul som trekker opp litt, men slapp av, de er begge skamdårlige. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Er jeg den eneste som ser mange kvaliteter i Attack of The Clones? Den er dog den dårligste, men de scenene hvor vi får se at Anikin begynner å forandre seg er jo geniale. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Første gang: 4-5-6-1-2-3 Andre gang: 1-2-3-4-5-6 Etter dette, sjå i den rekkefølga du sjølv vil. Eg ser alt som ein filmserie, kva som er best eller dårlegast betyr fint lite. Lenke til kommentar
huffadhemi Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 (endret) Episode IV, V og VI så jeg 'back in the days' og I, II og III etterhvert som de kom på dvd. Det fungerer bra det men i ettertid har jeg alltid sett dem fra I til VI og historien blir bedre og bedre for hver gang. Så I i går og II i dag og de blir bedre og bedre for hvert gjensyn med hensyn til historien og Anakins forvandling, selv om filmene isolert sett ikke når opp til de andre. En fantastisk saga som er en fornøyelse å se om og om igjen med stadig nye ting å se og forstå. Ha en fin dag. Endret 22. november 2008 av huffadhemi Lenke til kommentar
albaJos Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 om man ikke kjenner filmene og ser dem fra I til VI ødelegger det mange av overraskelsesmomentene i episode V og VI siden disse blir fortalt i I og III. Da spesielt i forhold til noen familieforbindelser + at Obi Wan ikke blir så mystisk lenger i IV. Så ved første gangs visning: IV, V, VI, I, II, III etter det gjør hva du vil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå