Gå til innhold

Stem over rekkefølge av Star Wars

kman2kool

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b
Blir i min mening mest riktig å sende dem etter produksjonsår. Hadde dog også vært morsomt å sende dem etter kvalitet! :p

Altså hadde det blitt litt rart å sende alle filmene uten at Ep1 og 2 er med da. Personlig smak spytter ut de to nevnte.

Men så klart skal de sendes i den ene og eneste rekkefølgen som er forsvarlig å sende filmene, IV, V, VI, I, II, III.

Lenke til kommentar

Episode IV, V og VI så jeg 'back in the days' og I, II og III etterhvert som de kom på dvd. Det fungerer bra det men i ettertid har jeg alltid sett dem fra I til VI og historien blir bedre og bedre for hver gang.

Så I i går og II i dag og de blir bedre og bedre for hvert gjensyn med hensyn til historien og Anakins forvandling, selv om filmene isolert sett ikke når opp til de andre.

En fantastisk saga som er en fornøyelse å se om og om igjen med stadig nye ting å se og forstå.

Ha en fin dag. :)

Endret av huffadhemi
Lenke til kommentar

om man ikke kjenner filmene og ser dem fra I til VI ødelegger det mange av overraskelsesmomentene i episode V og VI siden disse blir fortalt i I og III. Da spesielt i forhold til noen familieforbindelser + at Obi Wan ikke blir så mystisk lenger i IV.

Så ved første gangs visning: IV, V, VI, I, II, III

etter det gjør hva du vil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...