Gå til innhold

Fjerne høyfrekvensfilter på GF3

albe

Anbefalte innlegg

Etter å ha utført modden på GF2 Gts kortet mitt, og det fungerte glimrende gikk jeg løs på GF3 Ti200 kortet mitt, noe jeg ikke skulle ha gjort :razz:

Først endte det opp med at bildekvaliteten ble mye dårligere (og den var ikke bra fra før), b.la ghost image og mye støy på skjermbildet. Når jeg da skulle prøve å rette opp igjen dette, døde hele kortet. Så nå sitter jeg med GF2 Gts igjen.

Bestilte et Club3D Rad 8500 kort, er lei av 2d kvaliteten til visse nvidia kort nå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Virker ikke som GF3 korta har samme reference design for low-pass filteret som GF2 korta, så folk fjerner noe de ikke skal. Jeg skulle nok bare ha fjernet 6 av kondensatorene, fordi tredje rekka var motstandere, som ikke hadde noe med filteret å gjøre. Har lest om både folk som har fått dårligere kvalitet, eller ikke noe bilde i det hele tatt ved fjerning av disse, men også noen som ikke har hatt noe problemer med det.

Anbefaler i allefall at man bare fjerner de to første rekkene hvis man skal prøve dette på GF3.

Lenke til kommentar

Men ikkje alle GF3'ar har den siste rekka med motstandar.. Har sett ein del der det er 3*3 kondensatorar... Gainward sine GF3'ar har vistnok ein heilt annan layout og...

Nåken som vei kor eg kan få kjøpt tynn loddeboltspiss? Den einaste tynne loddeboltspissen eg har funne var på ein dyr loddebolt :wink:

Lenke til kommentar

Flikka vekk de 6 ytterste kondisene på mitt GF3 (ASUS v8200Ti2DeLuksus), merkbart bedre bildekval. på 1024x768x85, nå ser di små tynne stiplede strekene mellom kataloger i explorern mye bedre ut (også noe å forbedre da :smile:)...

Pjuh, flax jeg ikke tok vekk det tredje settet med 'kondiser'. Alle utganger og innganger har samme filter, kanskje TVinn/ut-kvalitet og 3D-briller blir bedre hvis jeg modder de utgangene også?

Da gjenstår det bare å male innsiden av skjermen med fosfor med diggere dot pitch :wink:

Lenke til kommentar

Kortet mitt har iallfall 3x3 kondensatorar. Men det er ikkje sikkert eg burde fjerna den siste rekka likevel :smile:

DoMind:

Du kan få kjøpt sett med loddeboltspissar, fem-seks ulike storleikar. Såg at dei hadde det på Clas Ohlson.

Har det sikkert andre plassar og.

Lenke til kommentar

Takktakk! der va der jo faktisk litt forskjellig loddeting..

Kanskje eg skal kjøpa meg ein loddepenn m/tynn spiss + loddelisse.. blei jo ikkje så dyrt.. sjølvom ein loddepenn til 98kr sikkert ikkje er så bra :smile:

Nai, får sjå om eg ikkje klarar å finna spissane ein annan plass.. hadde vore kjekt med ein litt mindre enn den eg har jalfall.. men me har jo fil og då..

Forresten.. idag fekk eg min nye ViewSonic P95f, det går 2 svarte striper på tvers.. det er berre trinitronen? trur eg har høyrt noko om at det skal vera der?

Lenke til kommentar

Joho!!

I dag fant eg ut at dersom eg var forsikteg og flink kunne eg klara å lodda vekk kondensatorane med den loddebolten eg har.

Først øvde eg meg litt på ein gammal harddisk, deretter lodda eg vekk filteret på eit Gainward GeForce2MX, det virka kjempe fint!!

Etter at eg hadde gjort dette, sette eg i Daytona GF3'n, studerte skjermbiletet godt, og eg la merke til at bildet var litt mindre klart enn med GF2MX'n..

Eg bestemte meg då for å prøva på GF3'n.. og det virka :grin: Lodda vekk dei 2 første rekkene med kondensatorar, og bildet er nå heilt klart og sylskarpt i 1600*1200*32bit*85Hz..

Absolutt å anbefala, berre pass på å ikkje ødelegg kortet :wink:

Korleis går det med ditt kort Snik? fått tak i motstand?

Lykke til jalfall..

Lenke til kommentar

YIHAAAA!

Fanden tykje, dette var ikkje lite kult heller.

Dei som har lese mine tidlegare postar under denne tråden veit at eg har hatt litt problem etter modden min, ein øydelagt motstand, samt at det var eit elendig bilde før eg øydela den.

No derimot har eg fått lodda på att motstanden, og bildet vart glimmers(vel ikkje heilt Matrox-nivå, men ein heil del betre i 1600x1200, faktisk heilt leveleg)

Eg er ikkje heilt sikker på kva som har skjedd, ettersom bildet var heilt uleseleg, og det einaste eg har gjort er å rense litt betre der eg klipte vekk kondensatorane og lodde på den nye motstanden (ikkje SMD, men vanleg, limt fast over DVI-kontakten).

YIHAA eg er så glad i kveld, for eg har spart 3000 spenn :smile:)

Lenke til kommentar

Quote:

Eg er ikkje heilt sikker på kva som har skjedd, ettersom bildet var heilt uleseleg, og det einaste eg har gjort er å rense litt betre der eg klipte vekk kondensatorane og lodde på den nye motstanden

Morstanden er der for å gi korrekt belastning på utgangen fra RAMDACen, slik at man ikke skal få refleksjoner og skrot. Omtrent som endemotstandene i koax-nettverk.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-01-24 10:20, GalFisk skrev:

Morstanden er der for å gi korrekt belastning på utgangen fra RAMDACen, slik at man ikke skal få refleksjoner og skrot. Omtrent som endemotstandene i koax-nettverk.

Riktig det, men dersom du har lese det eg skrive tidlegare så var det bilde ved første forsøk, det var berre dårleg. Ved andre forsøk hadde eg ødelagt motstanden, og med det kutta lederen, slk at det ikkje vart noko bilde i det heile tatt.

Når eg så lodda inn igjen motstanden kom sjølvsat bildet tilbake, men det var i tillegg bra, i motsetning til første forsøk :smile:

Så det må vel ha vore den ekstra rensinga som gjorde susen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...