albe Skrevet 17. januar 2002 Del Skrevet 17. januar 2002 På Anandtech er det artikkel om å fjerne høyfrekvensfilteret på GF2/3 kort for å forbedre analogt bilde.. http://www.anandtech.com/showdoc.html?i=1577 Er det noen som har gjort dette?? Lurer litt på om det er trygt, og om bildekvaliteten ble merkbart bedre. Selvsagt går garantien fyken når man gjør slikt.. Albe Lenke til kommentar
anti Skrevet 17. januar 2002 Del Skrevet 17. januar 2002 Leste artikkelen i stad, tenkte jeg skulle se på dette når jeg kommer hjem. Virka ikke så veldig vanskelig å utføre det, litt risikofylt men. Har et gammelt GF2 GTS kort jeg kan teste på i så fall før jeg prøver på GF3 kortet. Lenke til kommentar
[LOST]Snik Skrevet 17. januar 2002 Del Skrevet 17. januar 2002 Strengt tatt heiter det vel lavpassfilter :smile: Men det såg veldig interessant ut, ettersom det einaste eg har å utsette på Creativekortet mitt er kvaliteten i 1600x1200. Trur jammen eg skal prøve, garantien er vel borte uansett, ettersom eg har skifta kjølar. Lenke til kommentar
anti Skrevet 17. januar 2002 Del Skrevet 17. januar 2002 Testet dette på mitt gamle Hercules GF2 Gts kort nå. Var veldig lett å utføre jobben. Tok bare tak i dem med en pinsett og dro dem rett av. I 1600x1200@85hz ble alt veldig klart og fint nå, var antydninger til blur noen steder før. Skal gjøre dette på GF3 kortet mitt også :smile: Står forresten mer om det på denne siden, http://www.geocities.com/porotuner/imagequality.html [ Denne Melding var redigert av: anti på 2002-01-17 18:43 ] Lenke til kommentar
albe Skrevet 17. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2002 anti, på den siden du refererer til, kortslutter man endel ting (Lxx). Jeg skjønte ikke hva disse var. Men på anandtech bare fjernet man de 9 komponentene. Hva er riktig? Lenke til kommentar
[LOST]Snik Skrevet 17. januar 2002 Del Skrevet 17. januar 2002 Ved å fjerne berre kondensatorane slik som Anand tek du ikkje vekk heile filteret, men sannsynlegvis nok til at biletkvaliteten blir vesentleg betre. For å fjerne heile filteret og sleppe gjennom alle frekvensar må ein og kortslutte Lxx-tinga, eller spolane som det heiter på norsk, den dette kan kanskje føre til meir støy enn bra er. porotuner har riktignok ikkje merka noko problem. porotuner seier og noko om dette langt nede på sida, effekten vil bli større av å fjerne berre kondensatorane enn berre spolane. --------------------------------------------------- Så eit spørsmål: Anand seier at på kort med DVI-utgang er dette filteret plassert ved denne utgangen. Creativekortet mitt har ikkje DVI, men filteret er plassert der den skulle sitte. Det er og hol til DVI-kontakt. Er det truleg at det går an å sette på ei DVI-kontakt sjølv, eller kan det vere andre ting som manglar på kortet? Får ein forresten kjøpt lause DVI-kontakter og nytt bakstykke? Lenke til kommentar
[LOST]Snik Skrevet 18. januar 2002 Del Skrevet 18. januar 2002 *kremt* *kremt* Det gjekk visst ikkje så bra det der. Fjerna først kondensatorane og starta opp, men bildet var elendig, med striper og distorsjoner. Rekna med at dette kom av at det sat igjen restar, så eg tok ut kortet og prøvde å fjerne det. Putt så inn kortet på ny, og der....kom det ikkje noko bilde i det heile. *smil* Tok ut på ny og sjekka, og der viste det seg at eg hadde komme borti den fjerde komponenten på midtrekka, som ser ut til å vere ein motstand. Kan nokon bekrefte dette, og kanskje finne ut kor stor den er, slik at eg kan lodde på ein ny? (Det er snakk om R305 på kortet mitt - Creative) Går ut frå at dette er det store problemet akkurat no. Men for å sjå det frå den positive sida, så kan det ikkje bli verre. *glis* Så eg oppfordrar alle som vil prøve dette til å vere forsiktige. Lenke til kommentar
Clupus Skrevet 19. januar 2002 Del Skrevet 19. januar 2002 [LOST]Snik: Whopsann.. det er nå bra du tar det med eit smil :smile: Får du fiksa kortet ditt eller? anti: Har du gjort det på GF3'n din og? Kva merke har du? Har litt lyst til å prøva det på mitt Palit Daytona GF3 ti200, men eg veit ikkje heilt om det er rette kondensatorar eg vil riva av Den bakerste 3'er rekka _ser_ nemleg forskjellige ut fra dei to første, så... Uansett vil eg venta til eg får den nye skjermen min(skryta litt), for eg hadde nok ikkje merka nokon forskjell på ein 17" Trust skjerm... Lenke til kommentar
[LOST]Snik Skrevet 19. januar 2002 Del Skrevet 19. januar 2002 Vel, sidan ting ikkje kan bli verre skal eg lodde på ein ny motstand, berre eg finn ut kor stor den er. Nokon som veit? Så får eg prøve å kortslutte spolane og(fjerne heile filteret). Siste utveg da er å vente på GF4 :smile: Lenke til kommentar
kingkong Skrevet 19. januar 2002 Del Skrevet 19. januar 2002 Bokstavene som indikerer komponenttype : R = motstand C = kondensator L = spole ...tallene som følger er en referanse (ofte sekvensiell) til hvilken komponent det er snakk om. Når man skal fjerne lavpassfilteret kan man enten kortslutte spolene, fjerne kondensatorene eller begge deler. Jeg vil tilråde at man ikke gjør som Anandtech anbefaler, men heller lodder av kondensatorene med en loddebolt og en loddelisse (man bør ha en god del erfaring med lodding, helst med SMD komponenter før man gjør dette), siden dette gjør det enklere å reversere prosessen (hvis man f.eks. skulle ha behov for å bytte kortet på garantien) og det er mindre sjanse for å ødelegge andre komponenter. Det enkleste er likevel å kortslutte spolene, ved f.eks. å lodde en ledningstump over dem (noe som er enda enklere å reversere). Fjerner man spolene, mister man forresten hele bildet... (Ikke å anbefale.) [ Denne Melding var redigert av: kingkong på 2002-01-19 19:06 ] Lenke til kommentar
Clupus Skrevet 19. januar 2002 Del Skrevet 19. januar 2002 Dersom ein loddar vekk kondensatorane treng ein vel heller ikkje ta dei heilt vekk.. berre løsne dei i den eine enden og bøye den opp og vekk frå kontakt punktet.. Ein bør ellers vera forsiktig her :smile: har nå høyrt om ganske mange som har fått øydelagde kort / verre bilde enn før.. Ehm.. det er så lenge sidan eg gjekk på GK elektro atte eg hugsar snart ingenting.. (2 år da..) Men, når eg målte på kondensatorane mine fekk eg at dei var ca.75Ohm (skulle eg fått det da? vil ikkje likespenning ta ein kondensator som eit brudd?) Jaja, her er eit bilde av kortet mitt.. (satsar på å få gjort modifiseringa snart..) Som de ser er dei 3 bakerste kondensatorane litt annerledes, men eg fekk same motstand på dei.. (Det er vel då farraden som er annerleis (eller ka det nå va det heitte..)) _________________ [ Denne Melding var redigert av: DoMind på 2002-01-19 23:15 ] [ Denne Melding var redigert av: DoMind på 2002-01-20 15:26 ] Lenke til kommentar
kingkong Skrevet 19. januar 2002 Del Skrevet 19. januar 2002 Quote: On 2002-01-19 23:10, DoMind skrev:Dersom ein loddar vekk kondensatorane treng ein vel heller ikkje ta dei heilt vekk.. berre løsne dei i den eine enden og bøye den opp og vekk frå kontakt punktet.. Jo, burde holde med å lodde av det ene benet. Quote: Ehm.. det er så lenge sidan eg gjekk på GK elektro atte eg hugsar snart ingenting.. (2 år da..) Men, når eg målte på kondensatorane mine fekk eg at dei var ca.75Ohm (skulle eg fått det da? vil ikkje likespenning ta ein kondensator som eit brudd?) Man kan ikke måle kondensatorer med et Ohm-meter (som måler motstand). En kondensator slipper ikke "gjennom" likespenning, og har lavest motsand (impedans) for høye frekvenser (en spole er omvendt i så måte). Lenke til kommentar
tZar Skrevet 19. januar 2002 Del Skrevet 19. januar 2002 [LOST]Snik: Det er som regel er fargekoding på motstander... hvis det er det, kan du jo finne hvor mange ohm motstanden er på Lenke til kommentar
kingkong Skrevet 20. januar 2002 Del Skrevet 20. januar 2002 Quote: On 2002-01-20 00:25, tZar skrev:[LOST]Snik:Det er som regel er fargekoding på motstander... hvis det er det, kan du jo finne hvor mange ohm motstanden er på På SMD-komponenter står verdien trykket på, hvis jeg ikke husker helt feil så er de to første sifrene verdien, og det siste sifferet eksponenten, dvs. vil 332 f.eks. si 33*10^2 = 3300 ohm.... Tilsvarende med kondensatorer og muligens også spoler. Lenke til kommentar
[LOST]Snik Skrevet 20. januar 2002 Del Skrevet 20. januar 2002 Quote: On 2002-01-20 00:25, tZar skrev:[LOST]Snik:Det er som regel er fargekoding på motstander... hvis det er det, kan du jo finne hvor mange ohm motstanden er på Ikkje fargekoding på desse, men det står trykt på. Problemet er berre at eg har ødelagt toppen, slik at det ikkje går an å sjå kva som stod :smile: Den ved sida av(R307) står det 330 på, kan det vere at den eg har ødelagt(R305) er like stor? [ Denne Melding var redigert av: [LOST]Snik på 2002-01-20 12:14 ] Lenke til kommentar
Clupus Skrevet 20. januar 2002 Del Skrevet 20. januar 2002 Der fekk me opp bildet av kortet mitt ja :smile: (eit par postar oppforbi her då da..) Som de ser er dei 2 øverste rekkene med kondensatorar ca. like dei som var på korta http://www.anandtech.com modda, den nederste rekka (ringa rundt med gult) er heilt forskjellege frå desse.. Dei er mindre (i areal) og lågare, dessuten er dei svarte, og det står 85x trykt på dei... kingkong: Visste det var noko feil her ja.. høgfrekvent går gjennom kondensator, likespenning går gjennom spole. Trur eg må finna igjen elektronikk bøkene mine.. Men korfor fekk eg målt motstanden? Trur du det er ein motstand i parallell? eller er eg barra ute å kjøre nå? [LOST]Snik: Den motstanden din.. er den plassert der R74 er på mitt kort? Hos meg står det på R73 og R74: 102 På R75 og R76 står det: 330 Du får sjå om layouten på mitt kort er ca. det sama som på ditt.. Men sjølvom det _ser_ likt ut treng det jo ikkje vera det:-( Daytona kortet skal jalfall vera nokså likt nVidia referense kortet.. Argh.. nå må posten skyndta seg med den nye skjermen min.. den gamle slutta å virka i dag... Lenke til kommentar
[LOST]Snik Skrevet 20. januar 2002 Del Skrevet 20. januar 2002 DoMind: Takkar så mykje. Layouten er ikkje heilt lik, men nesten, men poenget er at eg fekk bekrefta at dei er parvis like. Lenke til kommentar
kingkong Skrevet 20. januar 2002 Del Skrevet 20. januar 2002 Quote: kingkong:Visste det var noko feil her ja.. høgfrekvent går gjennom kondensator, likespenning går gjennom spole. Trur eg må finna igjen elektronikk bøkene mine.. Men korfor fekk eg målt motstanden? Trur du det er ein motstand i parallell? eller er eg barra ute å kjøre nå? Ohm-metere bruker en lav spenning for å måle hvor mye strøm som går igjennom en motstand, og prøver deretter å regne ut motstandsverdien (R=U/I). En kondensator vil lade seg opp med denne spenningen, og ohm-meteret vil så prøve å regne ut en motstandsverdi fra dette. Hvis kondensatoren har stor kapasitans vil man gjerne se at den avleste verdien endrer seg ettersom man måler, fordi kondensatoren lader seg opp. Konklusjonen er at ohm-metere er ganske unyttige når det finnes kondensatorer i "nærheten". Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 21. januar 2002 Del Skrevet 21. januar 2002 Quote: Ohm-metere bruker en lav spenning for å måle hvor mye strøm som går igjennom en motstand, og prøver deretter å regne ut motstandsverdien (R=U/I).(osv) Disse kondensatorene er veldig små, det er mer sannsynlig at strømmen fant en annen vei rundt, fx gjennom utgangstrinnet til RAMDACen. _________________ ThaPiRAyA [ Denne Melding var redigert av: GalFisk på 2002-01-21 10:01 ] [ Denne Melding var redigert av: GalFisk på 2002-01-21 10:01 ] Lenke til kommentar
Clupus Skrevet 21. januar 2002 Del Skrevet 21. januar 2002 Trur eg fant ut kvifor eg fekk 75 Ohm nå.. klippa å limt frå Anandtech forum: "LesTheMan Junior Member Posts: 5 Joined: Jan 2002 Monday, January 21, 2002 5:37 AM (NEW!) kiwiman, The components on the right hand side are 75 ohm resistors (marked 750). These provide the correct terminating impedance for the RGB output. My GeForce 2 has the resistors futher in on the card. Do not remove these or you will get standing waves in the signals and a not so good picture. The best way to test the card after this mod is to check the resistance, with a multi-meter, of each of the RGB outputs to ground (probes across each of the capactors you have removed). All these should show about 75 ohms resistance. Good luck with the mod. Les " Som de ser her ser det ut frå at dei 3 siste "kondensatorane" på kortet mitt, ikkje er kondensatorar, men 75 ohms motstandar.. Det forklarar jo og kvifor eg fekk 75 ohm når eg målte over kondensatorane :razz: Ein ting eg då synes er merkeleg er at det stod 85x på mine motstandar? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå