truls91 Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Hei! Jeg kjøpte min Xbox360 Elite for 3-4 måneder siden. Å for en måned siden kjøpte jeg spillet "Pure". Jeg spilte en god stund, før xboxen min veltet. Den sto rett opp og ned å veltet ned på siden. Den sto på bakken, så den datt ikke så høyt. Den veltet mens spillet sto på, og jeg fikk store hakk i cden. Cden ble uleselig, noe jeg forventet. Men i ettertid, har jeg fått skrapet på alle andre spill jeg putter inn i konsolen, noen som vet hvorfor? Jeg har også spilt GTA IV, og når jeg kmr til 1 oppdrag, står det at jeg må rense cden for å fortsette. Jeg kan gjøre alt annet i spillet, men ikke 1 oppdrag, da må jeg restarte. Noen som kan hjelpe meg med dette? Mvh, Truls Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Fallet har nok påført konsollen fysiske skader ja. Er nok ikke så mye annet å gjøre enn å sende boxen på rep. Såfremt du ikke vil voide garantien ved å prøve å tukle med hardwaren selv. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Det beste er nok å sende den inn på reperasjon, ja. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1037897 Fysiske skader som skader Xboxen er skadelig Lite du kan gjøre uten å betale penger for det. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Det er kanskje ikke skader utenpå men bare inni, siden den ikke falt så langt. Så kanskje MS fikser den gratis. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Du må huske og ikke bevege xboxen når et spill er i. Da blir spillet ødelagt med en gang. Det skjedde meg meg Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Som alle andre sier: Det er nok best å sende den inn å rep Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå