truls91 Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Hei! Jeg kjøpte min Xbox360 Elite for 3-4 måneder siden. Å for en måned siden kjøpte jeg spillet "Pure". Jeg spilte en god stund, før xboxen min veltet. Den sto rett opp og ned å veltet ned på siden. Den sto på bakken, så den datt ikke så høyt. Den veltet mens spillet sto på, og jeg fikk store hakk i cden. Cden ble uleselig, noe jeg forventet. Men i ettertid, har jeg fått skrapet på alle andre spill jeg putter inn i konsolen, noen som vet hvorfor? Jeg har også spilt GTA IV, og når jeg kmr til 1 oppdrag, står det at jeg må rense cden for å fortsette. Jeg kan gjøre alt annet i spillet, men ikke 1 oppdrag, da må jeg restarte. Noen som kan hjelpe meg med dette? Mvh, Truls Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Ikke velv xboxen din. Men høres ut som noe inni cdrommet tar nedi dvden da må den nok på reparasjon hele driten. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1037898 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 En tråd er nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg