Solsviken Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Enkelt forklart, har i huset mitt et trådløs nettverk som fungerer utmerket. Jeg har et gutterom hvor jeg har xbox, playstation og diverse andre ting. Jeg lurer på om jeg kan sette en trådløs router inne på dette rommet som tar i mot signalene fra den andre trådløse routeren slik at jeg kan koble ps3 og xbox til med kabel ? Jeg har DIR-655 i dag som hovedrouter. Kunne gjerne tenkt meg å beholde N-standaren i hjemmet om det lar seg gjøre. Trenger 4 ethernet porter på den eventuelle boksen som kan kobles til DIR-655en. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Det kalles et access punkt Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 (endret) Du kan sette opp en router med DD-WRT og bruke client_mode for å hente ned internett til LAN. En Linksys WRT54GL er egnet til oppgaven. Mere info på dd-wrt.com Skal du beholde N-standard så se på listen over støttede enheter. Noen mulige er Netgear WNR834b og Linksys WRT150. Endret 21. november 2008 av la7dfa.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå