Santar Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 (endret) Noen andre som ser fram til dette spillet? Har jo release idag, selv om det ikke ser ut som noen webshops har det inne. Hørte på gamestop på mandag, men fyrn bak kassa der hadde ikke mye peiling på når spillet kom. Håper det blir å finne i butikkene idag etter jobb gitt. Endret 28. november 2008 av Silvor Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Fikk faktisk litt lyst på det etter å ha sett anmeldelsen på gametailer, men er nok flere spill som kommer forran... Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Kommer sikkert til å kjøpe det, men det blir en stund til. Lenke til kommentar
Santar Skrevet 21. november 2008 Forfatter Del Skrevet 21. november 2008 (endret) Spillet var ikke å oppdrive her idag ihvertfall. Ikke godt å si når spillet kommer ut her til lands. Endret 21. november 2008 av Silvor Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Ser ut som om det er mulig å bestille PS3 versjonen av spillet. Men ingen butikker ser ut til å ha Xbox 360 versjonen enda. Mortal Kombat vs DC Universe- Xbox 360 Mortal Kombat vs DC Universe - PS3 Jeg har Xbox så må nok vente litt. Men må se om jeg kan få tak i Collectors Edition. Lenge siden jeg har gledet meg til et Mortal Kombat spill! Lenke til kommentar
Santar Skrevet 28. november 2008 Forfatter Del Skrevet 28. november 2008 (endret) Heisann. Har nå ps3 versjonen på vei fra www.playx.no Jeg tror ikke Kollectors edition finnes av den europeiske utgaven dessverre. Skulle også gjerne hatt den. Endret 28. november 2008 av Silvor Lenke til kommentar
Spillorakelet Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Spillet er utsatt på ubestemt tid foreløpig pga noe greier mellom utgiver og publisher.. Usikkert om det kommer før jul enda.. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Kødder dere ??? Var iferd ut døra og kjøpe i butikk jeg nå. Det skulle jo ha kommet for over en uke siden. Seriøst. Gledet meg som faen jeg nå. Har satt av hele helga til bare dette spillet. CRAP ! Nekter å tro det, noen må ha det på lager. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Står hos Norek 21 Desember. Håper det bare er utsolgt og at det kan finnes i butikk. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Faktisk utsatt ja, helt utrolig. Å vente til slutten av desember ... Er på lager hos gamestop ser jeg. NTSC. Så vurderer å bare bestille derfra. Nekter å vente så lenge. Lenke til kommentar
Santar Skrevet 28. november 2008 Forfatter Del Skrevet 28. november 2008 (endret) Som sagt så kan en bestille europeisk versjon fra www.playx.no. Ntsc er region locked på online. Endret 28. november 2008 av Silvor Lenke til kommentar
Santar Skrevet 29. november 2008 Forfatter Del Skrevet 29. november 2008 (endret) Da var Mk vs DC (europeisk versjon) i hus. Virkelig bra spill gitt. Endret 29. november 2008 av Silvor Lenke til kommentar
OmaaarS Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Da var Mk vs DC (europeisk versjon) i hus.Virkelig bra spill gitt. Hvor fikk du skaffet det? Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) Faktisk utsatt ja, helt utrolig. Å vente til slutten av desember ... Er på lager hos gamestop ser jeg. NTSC. Så vurderer å bare bestille derfra. Nekter å vente så lenge. Europeisk versjon er litt mindre sensurert.. Fordi at DC ville ha lavere aldersgrense i USA. Er forøvrig Joker-finnisheren og ett par andre ting de har forandret til litt mindre grafisk, men fremdeles kuul på amerikansk versjon. Spillet fikk forresten veldig gode skussmål på Playstationation-podcasten. Endret 30. november 2008 av KongRudi Lenke til kommentar
Santar Skrevet 30. november 2008 Forfatter Del Skrevet 30. november 2008 Da var Mk vs DC (europeisk versjon) i hus.Virkelig bra spill gitt. Hvor fikk du skaffet det? Om du leser lenger opp ser du at jeg bestillte det fra www.playx.no Lenke til kommentar
Avean Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) Som sagt så kan en bestille europeisk versjon fra www.playx.no.Ntsc er region locked på online. Sikker på at det er PAL ? For ingen andre leverandører i hele norge sier noe annet enn 21 Desember. Og iom at dem tar det inn kun på bestilling fra leverandør så kan det tyde på at dem tar det fra usa. Endret 30. november 2008 av Avean Lenke til kommentar
Santar Skrevet 30. november 2008 Forfatter Del Skrevet 30. november 2008 Jeg tar ikke feil av Ntsc og Pal versjoner nei. Pegi ratingen er på framsiden og, samt Engelsk, finsk og svensk manual. Spillet er forøvrig ute ellers i europa som normalt. England, Tyskland for å nevne noen slik jeg har forstått det. Jeg undersøker selvfølgelig hvilken versjon spillet er før jeg bestiller det. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 hmf tar ingen sjanser, venter til det kjem i butikken istedet slutten av desember. Lenke til kommentar
Santar Skrevet 30. november 2008 Forfatter Del Skrevet 30. november 2008 (endret) Nå er det ingen tvil om at jeg har den europeiske versjonen. Så Joker sin usensurerte fatality igår også. Usa versjonen har sensurert denne. Og spillt online mot folk fra rundt om i europa. Online er region locked på ps3, så hadde jeg hatt Usa versjonen så kunne jeg ikke det. Så til alle som vil ha europeiske versjonen så kan en altså bestille denne fra www.playx.no Endret 30. november 2008 av Silvor Lenke til kommentar
mX mann Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Nå er det ingen tvil om at jeg har den europeiske versjonen.Så Joker sin usensurerte fatality igår også. Usa versjonen har sensurert denne. Og spillt online mot folk fra rundt om i europa. Online er region locked på ps3, så hadde jeg hatt Usa versjonen så kunne jeg ikke det. Så til alle som vil ha europeiske versjonen så kan en altså bestille denne fra www.playx.no Ser ut til att det ikke er på lager lenger hoss playx.no heller! Noen andre steder og få kjøpt det? Endret 4. desember 2008 av mX mann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå