MrPancake Skrevet 21. november 2008 Rapporter Del Skrevet 21. november 2008 Hei! Jeg og en vennegjeng pleier å ha lan i kjelleren min innimellom. Fikk plutselig en idè om å sette opp en DC hub på lanet, som gjør at folk kan dele innhold på det lokale nettverket og bare der (ingenting gjennom internett). Noen som har noen anbefalinger til programvare som kan brukes, og tips til hvordan jeg kan konfigurere huben, slik at den bare bruker det lokale nettverket? Lenke til kommentar
Gordo Skrevet 28. november 2008 Rapporter Del Skrevet 28. november 2008 Litt gammel men du finner kanskje noe her: Link Kan desverre ikke så mye om DC hub's Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 5. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2008 Hvorfor ikke bare dele mapper over nettverket? Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 5. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) 0 Endret 22. november 2017 av Jim Rager Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 5. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2008 Hvorfor ikke bare dele mapper over nettverket? - Man kan ikke gjenoppta avbrutte overføringer. - Kan ikke se hvor fort det går. - Generelt laber ytelse, både når det gjelder browsing og overføring. Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 5. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2008 Verlihub, ptokax. Lenke til kommentar
MrPancake Skrevet 10. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. desember 2008 ptokax fant jeg bare i gammle versjoner, og det sto ikke at det støttet vista på nedlastningssiden. Gikk heller for ynhub, som fungerer meget bra så langt. Ikke fått testet det skikkelig til formålet enda, men det kommer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå