Datan Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 (endret) Har Notes 8 (Release 8.0.1) på jobb og en HTC mobil med Microsoft operativsystem. Snakker dårlig sammen. DAMO er et program som synkroniserer Notes med Outlook. Dette igjen gjør at jeg kan synkronisere mobilen min med Outlook. Problemet er at jeg ikke er i stand til å finne ut hvor jeg laster ned DAMO. IT på jobben løfter ikke en finger for de har besluttet at DAMO ikke skal brukes. Dvs. - vi får lov til å installere selv, men de bidrar ikke med tid eller support. Anyone? Endret 22. november 2008 av Datan Lenke til kommentar
Datan Skrevet 24. november 2008 Forfatter Del Skrevet 24. november 2008 Har Notes 8 (Release 8.0.1) på jobb og en HTC mobil med Microsoft operativsystem. Snakker dårlig sammen. DAMO er et program som synkroniserer Notes med Outlook. Dette igjen gjør at jeg kan synkronisere mobilen min med Outlook. Problemet er at jeg ikke er i stand til å finne ut hvor jeg laster ned DAMO. IT på jobben løfter ikke en finger for de har besluttet at DAMO ikke skal brukes. Dvs. - vi får lov til å installere selv, men de bidrar ikke med tid eller support. Anyone? Ingen ??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå