Qwseyvnd Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Jeg har puttet inn brukernavn og passord før installasjonen. Nå kommer den meldingen at den krever brukernavn og passord. Gjorde det, meldingen sier feil brukernavn eller passord, hva gjør jeg nå? Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 :o :o :o Hææææææææææææææ??? :o :o :o Lenke til kommentar
connect Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Jeg har puttet inn brukernavn og passord før installasjonen. Nå kommer den meldingen at den krever brukernavn og passord. Gjorde det, meldingen sier feil brukernavn eller passord, hva gjør jeg nå? Hmm... manglende info; tror du bør oppgi hva slags brukernavn og passord du snakker om... Hva slags instalsjon du snakker... hvilket system du kjører.. I det hele tatt, du bør si litt mere enn hva du gjorde Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 3. april 2003 Forfatter Del Skrevet 3. april 2003 "Velkommen til Localhost", der jeg skal skrive inn brukernavn og passord. Vet ikke helt hva jeg gjør??? brukernavn startx Xconfigurator root adduser skal jeg skrive en av dem? Lenke til kommentar
Neo Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 root er en fin ting, ja. Du husker vel hva du valgte som passord for root? Dersom du la inn en annen bruker også kan du jo skrive inn det brukernavnet og tilhørende passord. Hvis du har klart å glemme root-passordet så er jeg jammen imponert. Lenke til kommentar
Cronius Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Hehe, det der var ikke lett å forstå. Under installasjonen ble du bedt om å taste inn et passord til 'root'. Hvis du ikke husker hva det var så har du det litt kjipt. Men hvis du husker det, så er i hvert fall brukernavnet root og passordet... ja, det du skrev under installasjonen. Du ble sikkert bedt om å legge til flere brukere under installasjonen også, at du får feil passord på disse er sikkert fordi du husker feil eller taster inn feil (små/store bokstaver f.eks.?). Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Ikke for å være nebbete på noen som helst måte, men det er en stor fordel om du følger litt med under installasjonen, og at du leser et minimum med dokumentasjon... Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 3. april 2003 Forfatter Del Skrevet 3. april 2003 Jeg har Root: passord: 96312 og brukernavn fins ikke.¨ Brukernavn: oyvind, Passord: 96312, de skrev jeg hjalp ikke likevel. Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Skrev du oyvind med små eller store bokstaver? Det MÅ skrives på nøyaktig samme måte som da du la til brukeren... Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 3. april 2003 Forfatter Del Skrevet 3. april 2003 Klarer å skrive login, men IKKE passord klarer ikke engang å skrive passord. Er irritert nå. Har installert Linux kanskje 3-5 ganger uten hell Skal sjekke nøyere Alt er x, passord xxxxxx. Er dette trygt? Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Prøv å skriv inn passordet og trykk enter, så skal du se. Det skal ikke dukke opp asterisker eller lignende. Lenke til kommentar
Bruners Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Si meg, den maskina er den koblet opp til Internett? I så fall, hva er IP adressen til internett linjen din ? Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 3. april 2003 Forfatter Del Skrevet 3. april 2003 Vet ikke hvilket IP-adresse jeg har mot internett, men jeg har NGT Bravo.IP-adressen er 10.0.0.3 Lenke til kommentar
Neo Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Er dette en forsinket aprilspøk? Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 3. april 2003 Forfatter Del Skrevet 3. april 2003 ummmm.... du er ikke den smarteste kniven i skuffen.... fåreslår at du bytter passord på hardware.no forumet med engang jeg btw, root passord er til for å huskes! ha en fortsatt fin dag Lenke til kommentar
Myrsnipe Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 h0h0h0, andre gang p[ kort tid at noen har lagt opp vitale opplysninger... misbruke misbruke Lenke til kommentar
MarcelSB Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Dette var morro... Det er ikke lett med datasikkerhet etter et par år med Windoze :wink: Du kunne vel ikke lagt ut IP'en din også? Så kan vi "hjelpe" deg litt ekstra :wink: Du finner den på denne sida... MarcelSB Lenke til kommentar
MarcelSB Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 h0h0h0, andre gang p[ kort tid at noen har lagt opp vitale opplysninger... misbruke misbruke link? MarcelSB Lenke til kommentar
Silvester Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Jeg har Root: passord: 96312 og brukernavn fins ikke.¨Brukernavn: oyvind, Passord: 96312, de skrev jeg hjalp ikke likevel. du skrev vel root med små bokstaver? forresten, skal du sjekke ip og hostmask anbefaler jeg http://checkip.dyndns.org - teh best Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå