Joachim_F Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Gigantiske Google vil ikke lenger ha en del av spillkaka. Les mer Lenke til kommentar
anotherzen Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 .. Lively? aldri hørt om ^^ Lenke til kommentar
twhoffma Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Google, open source det Ikke bare putt det i en skuff! //Torgeir Lenke til kommentar
Smif Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Jeg vet ikke noe om akkurat dette prosjektet, men enig i at flere "nedlagte" programmer bare burde blir utgitt som open source.. Kan da ikke være noen som taper på det. Dette gjelder forsåvidt også eldre spill/programmer som ikke lenger selges, eller hvor deler av koden blir brukt i andre spill. Kommer nok aldri til å skje, men hadde vært kult Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Jeg vet ikke noe om akkurat dette prosjektet, men enig i at flere "nedlagte" programmer bare burde blir utgitt som open source.. Kan da ikke være noen som taper på det. Google taper på det dersom konkurrentene bruker koden. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Første gang jeg hører om det.. Og jeg bruker ganske mange Google-tjenester Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg