jadal Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Siden jeg har et par videobriller lurer jeg på hvem mobiler som har TV-utgang. Og at jeg kan bruke den minijackpluggen som har både lyd og bilde på den mobilen. Har prøvd på Nokia N-78? og der virket det. Hvem andre har videout? Har ipone? Håper på oppramsing av mobiler som støtter dette. Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 HTC Touch Pro har video-ut, men med mini-usb, ikke mini-jack. Lenke til kommentar
Mr. P Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 N95 8GB og N96 har ihvertfall! Lenke til kommentar
apwr Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Nokia N82 har også dette. Lenke til kommentar
Nettulf Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Kan jo prøve med søkefunksjonen i prisguiden også, finner ganske mange da.... Mobiler med TV utgang Nettulf Lenke til kommentar
jadal Skrevet 21. november 2008 Forfatter Del Skrevet 21. november 2008 Ok. da er Nokia en mulighet. Også må jeg finne ut om jeg kan bruke mini-usb inn til brillene. Er det flere? Lenke til kommentar
jadal Skrevet 21. november 2008 Forfatter Del Skrevet 21. november 2008 Takk Nettulf. Har prøvd flere sånne søkesteder uten å finne den muligheten. Takker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå