mcgroven Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Terminator Salvation blir en spillrealitet hos söta bror. Les mer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Var det ikke et horribelt forsøk på å lage spill av filmserien for noen år siden også da? Kan ikke akkurat si jeg står og hopper av begeistring for denne nyheten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Du må da huske at det forrige Terminator spillet hadde en annen utvikler. Så vidt jeg vet er svensker ganske gode på spill. Lenke til kommentar
PetriZide Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Det beste Terminator spillet er og blir The Terminator : Future Shock. Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Det beste Terminator spillet er og blir The Terminator : Future Shock. Future Shock og Skynet, begge utviklet av Bethesda, er glimrende spill... men de begynner å dra på årene. Jeg ventet veldig spent på et Terminator-spill i samme ånd (etter det flaue Rise of the Machines), dessverre ser jeg at det blir et spill i 3. person Stort skuffet... Lenke til kommentar
cbastus Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Det beste Terminator spillet er og blir The Terminator : Future Shock. Moon: OW! Det spillet var herlig Lenke til kommentar
Blue Gene Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Skynet og Future Shock er glimrende spill, men som sagt allerede, så er de temmmelig gamle nå. Hadde vært spennende om noen kunne laget et spill som tok vare på den gamle følelsen. Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Jeg synes faktisk Dawn of Fate var ganske så kult! Og Terminator 2 til NES var ikke så halvgal! Lenke til kommentar
Azper Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Må ikke glemme Terminator Vs Robocop da, eller var det Robocop Vs Terminator? Uansett kongespill til Sega et eller annet. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Remake av Futureshock! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg