Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Vil flytte ut.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Faen ass.. Er så drittlei å leve på toro og annen posemat. Og latsabber som sitter på soffan døgnet rundt og klager. ( eller bare muttern klager.... no jævlig også. På alt)

 

When will this nightmare end...

 

Hvor stor er kjangsen hvis jeg sparer i mai helt fram til sommeren 2010 og flytter inn med dama. Begge har deltidsjobb en stund. Hadde det gått?

Lenke til kommentar
Faen ass.. Er så drittlei å leve på toro og annen posemat. Og latsabber som sitter på soffan døgnet rundt og klager. ( eller bare muttern klager.... no jævlig også. På alt)

 

When will this nightmare end...

 

Hvor stor er kjangsen hvis jeg sparer i mai helt fram til sommeren 2010 og flytter inn med dama. Begge har deltidsjobb en stund. Hadde det gått?

 

Hvor bor du?

 

Dersom du tjener 3500kr i måneden OG vil få borteboerstipend kommer du veldig langt. Varierer litt med hvor du ønsker å bo, da leie varierer veldig.

 

Flytta ut når jeg var atten selv. I ettertid tenker jeg at jeg gjerne skulle ha gjort det tidligere, men det er jo en utrolig luksus å kunne bo hjemme også.

Lenke til kommentar

Jeg flytta hjemme fra i høst og var 23, er fint meg egent sted, men jeg hadde det egentlig greit hjemme så jeg savner det litt, heldigvis bor jeg bare 10 minutter derfra så jeg er hjem om hver dag.

 

Jeg betaler 4500kr bare i husleie pluss 4000 til i mat hver måned, pluss nett og mobil så er man oppi en del kr.

Lenke til kommentar
haha!:p fatter ikke jeg

 

bor hjemme enda (er 20 år)

jeg har ikke lyst å flytte ut :S har det hæærlig jeg. spiller wow med broren min. kameraten har så, si flytta inn. gratis mat, gratis husleie (jaja.. jeg er bortkjemt, og jeg LIKER DET!)

 

(skjønner hvorfor jeg ikke har dame egentlig)

 

Herregud, du lever livet.

 

Skulle ønske jeg hadde slike foreldre.

Endret av Wartom
Lenke til kommentar

Flytta selv alene da jeg var 16 nesten 17 ved å flytte på internat. Etter ett år på Internat gikk turen til en skole som lå 3 timer unna Moar mi og ca 5 timer unna faren min (de er skilt). jeg likte dette så godt fordi friheten var betraktelig, så nå bor jeg ca 3 timer unna begge to midt i mellom. Jeg jobber som lærling, har borteboer stipend men ikke noen ekstra jobb på sidelinja. Jeg klarer meg forhåndsvis bra selv om husleia er litt høy.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...